Eten na de bevalling!!

hahah net als anna ben ik een slechte eter en eet ik niets van de verboden lijst maar ben blij dat jullie dadelijk al die verboden maaltijden kunnen gaan nutiigen

Meiden leverworst en smeerworst mag je gewoon hebben hoor!! Ik eet t ook gewoon! Als je maar niet te veel per dag eet!

Dus daarmee kan je nu al beginnen ;-)

Gr. Tamjo

Jah das het enige van het lijstje....
krijg 2x per week een broodje leverpastei....
Je moet dat gewoon met mate eten hahaha... maar het mag wel!!!!

Iedereen die al watertand bij de broodjes filet american... de biefstuk en al dat andere spul nog ff volhouden!!!!

hihihi

@ lorena... ook zo'n slechte eter...hihi grappig ja.. ben ik toch niet de enige....
mijn ouders grappen altijd dat een mug nog niet eens zat kan van wat ik eet....

Hey,
Nou moeite heb ik er niet zozeer mee, maar kan me wel al verheugen op dat biefstukje,,hihi

@louise, ja het begint nu echt af te tellen ja, als ik op de vorige datums afga nog max een week,,haha
Het gaat op zich echt super, maar heb ook momenten dat ik denk, jah daaag, ben ruim 38wk, nu wil ik zitten,,haha
En met jou? alles goed?
Liefs MJ

Bij ons zoontje had manlief ook heerlijk biefstukje gebakken met champignonnetjes, en patatjes erbij....zo ontzettend lekker en ook dat ik van de patatjes geen maagzuur kreeg!
Pistoletjes filet american had hij ook heel lief voor mij gehaald.

Hihi nee daar zit ik niet overin, hij zorgt wel voor lekkere dingetjes en haha oud bruin (bier) schijnt heel goed te zijn voor de bv.

Liefs Marina

Oww...heerlijk dat je vet en kruidig kunt eten zonder maagzuur.
Maar een broodje filet americain met mayonaise, uitjes en een eitje..daar heb ik echt veel zin in!
Biefstuk ook wel trouwens!
Ach tegen die tijd misschien wel niet meer!

Terug
Bovenaan