Etentje schoonouders

Je zoontje lekker thuis laten. Hij is nog zo klein. Zo kunnen jullie ook rustig eten. Voor iedereen gezelliger. Ik zou je partner dat tegen je schoonouders laten zeggen trouwens. 

Idd ik heb zo'n  zelfde schoonmoeder als jou. Ik heb met mijn man afgesproken dat ze hem elk bezoek 5 min op schoot mag (vlak voor een bv moment)  anders pikt ze hem van iedereen af. 

Gewoon je kindje met een vertrouwde oppas thuis in zijn eigen omgeving laten

Idd ik heb zo'n  zelfde schoonmoeder als jou. Ik heb met mijn man afgesproken dat ze hem elk bezoek 5 min op schoot mag (vlak voor een bv moment)  anders pikt ze hem van iedereen af. 

Gewoon je kindje met een vertrouwde oppas thuis in zijn eigen omgeving laten

Als ik dit zo lees zou ik zelf niet eens mee gaan denk ik... sorry ben ziek, kan niet mee en de kleine blijft dus ook thuis ??‍♀️
Lekker makkelijk gezegd.. jouw situatie is echt niet fijn.. ik hoop dat je vriend de dingen duidelijk krijgt gemaakt bij zijn moeder. 

Heb je een draagzak of draagdoek? Subtiele manier zodat bezoek niet aan je kind zit en hij niet van schoot naar schoot gaat. :)

Ik zou met zo’n kleine baby niet eens gaan. Al helemaal niet als als ie niet lekker te pas is (krampjes). Als je toch wilt gaan (heeeele bijzondere aanleiding??) dan even je neus laten zien en met een uurtje weer weg. Lekker in je eigen huis, baby in jou armen of in zijn eigen bedje. Dan heeft je schoonmoeder maar pech en kan event. over een paar maanden weer wat organiseren als ze dat wilt. 

Toen onze zoon 1,5 maand was wilde mijn schoonmoeder dat we kwamen eten voor kerst (met de familie van haar vriend erbij).. nou om dezelfde redenen als jij en het clusteren heb ik gezegd dat ik het niet zag zitten. Want ik wist al dat ik dan de hele avond met een huilerige baby ergens afgezonderd zou zitten bv te geven.. voor niemand leuk! Ik zou je kindje lekker bij je moeder laten en zelf weer eens genieten van een vrije avond. De tijd dat hij mee kan komt wel! En geloof me... onze zoon is nu 11 maand dus die krampjes periode is al lang voorbij Gelukkig, maar ik zou nooit een moeder vragen te komen eten met z’n jonge baby omdat je uit ervaring weet dat dat gewon niet werkt! Daar moeten ze maar begrip voor hebben.

Zeker niet doen als je het niet wilt! En je liegt echt niet als je aangeeft dat hij last van krampjes heeft en veel huilt. Ik zou zelf om die reden ook niet te lang blijven hangen.. 

Terug
Bovenaan