even een korte update van de zieke zwangere

Hoi Evelien,
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen.... dingen als, je weet waar je het voor doet... het wordt vast beter.... straks houd je een mooi kindje in je armen.... ja, dank je de koekoek ..... als je zo beroerd bent kunnen dit soort gedachten heeeeeel ver weg zijn, zo niet uit je gedachten verbannen zijn. Maar toch.....
Zet 'm op! Je kan het, dat heb je al eens bewezen!!!
Liefs, Noor mv Skip en Bo!

Pffff meid, wat goed om te horen dat de baby het zo goed doet.
Maar zwanger zijn is op deze manier alles behalve leuk zeg, ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen en je kunt gaan genieten.
Heel veel sterkte de komende tijd!!!

liefs Daniëlle

Deze is voor jou...

Doe rustig aan, maak je wereld niet onnodig groot, denk aan jezelf en neem jezelf in acht.
Je hebt het eerder doorstaan, deze keer gaat het uiteindelijk ook weer goedkomen!

Sterkte, beterschap en succes,
Ellen mv Julian

Oh wat vreselijk vervelend zeg, dat je je zo beroerd voelt!!
Kan me voorstellen dat het op deze manier erg moeilijk is om te genieten van je zwangerschap.

Fijn om te weten dat met de baby alles goed gaat.

Hoop dat je je snel wat beter voelt en idd probeer positief te blijven. (hoe moeilijk dat ook zal zijn)

Denk aan je!

Liefs Annemarie

Jeetje Evelien, wat moet een zwangerschap dan ontzettend zwaar zijn.
Uiteindelijke krijg je er iets heel moois voor, maar dat duurt nu voor jou nog wel heel erg lang. Ik hoop echt voor je dat je je snel beter zult voelen en dat ook jij kunt gaan genieten van het zwanger zijn.

Gelukkig dat in ieder geval je kindje het heel goed doet en fijn dat je zo regelmatig echo's krijgt. Dat verdien je!

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

Terug
Bovenaan