even een korte update van de zieke zwangere

Lieve Evelien,

Wat ben jij sterk en wat vind ik het erg voor je dat hetgeen waar je zo bang voor was, toch gebeurd is.... Zo ziek zijn tijdens je zwangerschap, pffff, respect hoor meid!!

Ik hoop en duim voor je dat je over een paar weken weer op de been bent. En tot die tijd: heeel veel sterkte, kijk maar vaak naar Renee, misschien helpt dat om je er weer aan te herinneren wat voor iets onbetaalbaars je terug krijgt voor deze vreselijke weken!

Hou vol, take care!
Liefs
Susan

Lieve meiden,

Zit echt met de tranen in mijn ogen jullie reacties te lezen.
Super bedankt voor alle steun.
Zelfs mijn man werd er stil van.

Na vier goede dagen, hier even iets minder. Niet spugen,maar voel me gewoon niet zo top. Moet kunnen. Hopelijk val ik er vanmiddag een beetje doorheen. Het weer helpt natuurlijk ook niet mee, hahaha.

En ja, geloof het of niet, maar ik kan wel genieten van mijn zwangerschap. Bij Renée kon ik dat absoluut niet in deze fase, maar nu wel gelukkig. Mijn lijf is ook al hard aan het werk aan een mooi babybuikje en heb de halve H&M website leeggeshopt aan positiekleding. Mijn zus is voor me gaan shoppen. Krijg allemaal hele gave babycadeautjes en mijn man en mijn ouders zijn fantastisch voor me. Kortom, er wordt goed voor me gezorgd. Ook op mijn werk leven ze allemaal super mee deze keer. Veel lieve sms-jes en berichtjes op hyves.
En dan jullie nog zo super, helemaal geweldig.

Het komt helemaal goed en voel me in iedergeval stukken beter als de vorige keer met 11 weken. Ben eigenlijk niet veel afgevallen (ja wel, maar het zit er alweer bij, hahahaha). Ook door het begrip en steun van mijn omgeving en het feit dat ik zelf veel positiever in mijn vel zit, is het allemaal vele malen dragelijker als de eerste keer. Goede voorbereiding loont blijkbaar.

Lieve meiden, ik hou jullie op de hoogte en als ik beter ben doen we een mini-forummiddagje bij mij thuis!!!!

Dikke zoenen vanaf de bank (man is keuken aan het poetsen!!!!),
Evelien

Goh meid, je krijgt het ook niet bepaald voor niks. Was het bij je eerste zwangerschap zo gedurende de hele 9 maanden of ging het op zeker moment over/werd het minder. Ik hoop het voor je, want zo nog een maand of 7 doormodderen sloopt een lichaam, lijkt mij.

Ik wens je veel sterkte toe en ik vind het mooi van je dat je ondanks alles nog zo positief kunt zijn. Hou vol hoor!!

Groetjes Fonske.

joh! Ik weet eigenlijk niet wat ik hier op moet zeggen! Wat erg zeg! Hoe moet dat de komende maanden pff lijkt me heel erg zwaar! Vooral omdat je al een kleine hebt! Ik hoop echt voor je dat het wat minder wordt!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan