even een up date .... sophie is gestart met logopedie en gaat het integraal vroeghulp traject in

Hoi Tobi,

Ik zat gisteren te twijfelen of ik het wel op zou schrijven en nu doe ik het dus maar. Misschien vind je het helemaal niks, dat kan. Doe er mee wat je wilt.

Als ik jouw (Sophie's)  verhaal zo lees dan denk ik dat ze een aantal blokkades heeft. Dat zijn zeg maar struikelblokken doordat de energie niet vloeiend loopt. Er zijn paragnosten / alternatieve genezers die je (Sophie) hiermee kunnen helpen. En wellicht is dan een dergelijk traject niet eens nodig.

Misschien geloof je helemaal niet in alternatieve geneeswijzen en wil je er niet aan. Vergeet dit berichtje dan maar.
Ik schrijf dit omdat mijn schoonvader paragnost is en ik dus zijdelings er wel eens wat mee te maken heb. Soms is het verbluffend hoe met simpele handopleggingen energie weer vrij kan gaan stromen en blokkades opgeheven worden. Voordeel van dit soort oplossingen is dat het de oorzaak wegneemt ipv de symptonen te bestrijden. Hoewel ik daarmee niet het MEE-traject wil veroordelen hoor, want nogmaals, daar ben ik helemaal niet van op de hoogte.

En het is  niet mijn bedoeling om Sophie te diagnostiseren. Ik ken haar verder niet en ik ben ook geen medicus oid.  Maar ik wou je dit toch even meegeven omdat je er misschien je voordeel mee kan doen. Doe er mee wat je wilt.

Ellen mv Julian

Ik kan me wel een beetje vinden in Ellen haar verhaal.
Mijn nichtje heeft verschillende blokkades laten "verwijderen" door een dame die haar ook voor haar eczeem en allergieën heeft behandeld.
Zo durfde ze absoluut niet onder water met haar hoofd en een scessie later met die mevrouw en ze dook zo koppie onder het water in. Bleek dat ze in een vorig leven (?!) verdronken is. Ook was ze na het verwijderen van haar keel en neusamandelen maar steeds ziek. Bleek dat ze daardoor  zelf een soort blokkade had gemaakt (ze heeft veel pijn gehad en is een week ziek geweest) die haar ziek maakte.
Als ik het zo terug lees klinkt het allemaal heel vaag en hocus spocus, maar ik heb het met m'n eigen ogen gezien.
Misschien  kan je es langs een osteopaat gaan. Da's niet gelijk zo zweverig.

Succes!

Liefs,

Tessie

Meid,wat vervelend en confronterend lijkt me dat!
Ik kan je verder niet adviseren oid maar doe wat je gevoel je ingeeft en wijk daar niet van af,dan komt het heus goed!
Heel veel sterkte iig,het is allemaal best heftig natuurlijk!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan