even gallen

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Ik moet gewoon ff gallen zins 2dagen heb ik zulke verschrikkelijke moodswings.
Het ene moment ben ik ontzettend vrolijk en de andere moment ben ik zo ontzettend snel geïrriteerd en saggo..
Ik moet echt zo ontzettend opletten dat ik niet uit me slof schiet helemaal bij mijn zoontje die zit nogal in een testfase en moet dan echt even tot 10 tellen voor ik reageer..

kan echt merken dat het hormonaal onwijs schommelt in me lichaam nu hopen dat het ook een positieve schommeling is

Erg he die schommelingen!
Ik heb het ook, kan zo uit mijn slof schieten. Achteraf denk ik dan oeps, was dit nou nodig haha!

Laten we hopen dat het met een zwangerschap te maken heeft ;-)

Liefs,

Verschrikkelijk he.. En het erge is gewoon dat ik het zelf merk dus zo erg is het..

Ik word stiekem wel wat optimistischer dan dat ik was ik was namelijk bij me zoon ook een behoorlijke bitch met vlagen..

Herkenbaar !!

Vind het erg maar kan er niks aan doen , helaas is mijn vriend telkens de bok maar zeg dan wel lief dat ik van hem hou ghihi ...

Hopen dat we snel zwnager zijn , zijn we er dan vanaf hopelijk ;)

Sterkte met je hormonen ;)

Liefss

Noh dan ben ik er niet vanaf als ik het zelfde als bij mijn zoon heb dan is het samen met de vermoeidheid weg met 14weken zwangerschap

ze zeggen 2e zwangerschap is anders dan de eerste dus hopen voor jou dan dit ook waar is ;)

Hihi, toen ik zwanger was van mijn dochter was ik af en toe een echte heks.
Arme man! Maar aan de andere kant, hij heeft alleen last van die buien, wij moeten al het echte werk doen ;-)

Heb je helemaal gelijk in butterfly..

Nou er is me nog een ding opgevallen kan toeval zijn maar zins gisteren ben ik elke keer zo gruwelijk moe..

Ik hoop zo dat me lichaam me niet voor de gek houd

Terug
Bovenaan