even gallen

Erg is dat he, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden!
Ik heb de laatste paar maanden na mijn ei gevoelige tepels, veel last onderin mijn buik enz...
Helaas betekend het tot nu toe niks :-(
Hopelijk deze maand wel!

Ga morgen even langs de huisarts. Heb een bult in mijn lies en laat meteen mijn urine checken op blaasontsteking en evt zwangerschap ;-)
Vorige keer had ik bij huisarts posi test op dag 23. Zit morgen op 25....

Liefs,

Ik ben gewoon zo bang dat ik onbewust al ga denken dat ik zwanger ben dat straks de teleurstelling extra groot is..
En dan heb ik ook nog een kerel die al verliefd word op mijn buik omdat er misschien wel wat in groeit..

Zucht en dan word met beide voeten op de grond blijven en realistisch blijven erg moeilijk

Spannend ik hoop voor je negatief voor blaasontsteking(1x paar dagen na de bevalling gehad wens je niemand toe) en positief voor een zwangerschap

Dat had ik dus vorige maand toen ik voor het eerst ovu testen had gebruikt en daarna ongesteld werd. Ohh wat was ik verdrietig en teleurgesteld.
Heb mezelf plechtig beloofd om geen ovu testen meer te gebruiken...

Mijn man is juist heel afwachtend en zegt er geen woord over. We hebben mischien teveel op ons bordje gekregen..
Heb hem ook maar niet verteld dat ik mijn urine in ga leveren. Als die posi is vertel ik het pas. Wil hem nu niet blij maken met......niks ;-)

Ik schrijf morgen even als ik terug kom van ha!

Slaap lekker!!

Liefs,

Die kerel van me zegt juist niet zo negatief doen er groeit gewoon een wondertje in je

Hoop het ook maar ga er van uit van niet kan het alleen maar meevallen..

Succes vandaag bij de ha hoop dat hij je dag goed kan maken

Helaas pindakaas :-( negatieve zwangerschapstest...
Gelukkig ook geen blaasontsteking. Wel een ontstoken lymfeklier. Fijn he dit mooie weer, extra veel scheren ;-) nu maar even niet scheren :$

Hoe is het met jou?!

Liefs,

He jakkes maar dat betekend niet dat hij niet positief kan worden kan zijn dat jr gewoon te vroeg was..

Hier gaat het goed alleen de hele dag al last van me buik en stond misselijk op.. Maar goed kan ook zenuwen zijn om 1uur me eerste rijles

Terug
Bovenaan