even gallen

Ohhh, wat spannend zeg je eerste rijles :)
Ben je nog zo jong of later begonnen met lessen?!
Succes iig!!!!

Wanneer is je nod eigenlijk?!

Ik ga nu niet meet testen, wacht het rustig af...
afgelopen 2mnd zat ik op 27 en daarvoor netjes op 29 (dat zal dan as dinsdag zijn)

Liefs,

Ik ben niet oud (6aug 25 geworden)maar bij ons is er een koophuis, huwelijk en zoon tussen gekomen en daar voor fulltime student geweest dus was gewoon geen geld voor.

Mijn NOD is een beetje twijfel geval als ik 28dagen aanhoud dan is het de 30ste maar was maar 3dagen ongesteld en ik vermoed dat mijn eisprong 3dagen eerder is geweest dus dan zal het de 27ste zijn

Aha! Nee 25 is nog lekker jong! En inderdaad als dit soort leuke dingen erbij komen, dan is wat later rijlessen helemaal niet erg!!
succes!!!!

Dus jij moet echt nog even op het wachtbankje blijven, klote is dat he dat wachten pffff...!!

liefs,

Ja ik zit nog wel even te wachten.. Gelukkig genoeg afleidingen heb sowieso die kleine man van me om me heen en die houd me lekker bezig..

Maar op dit gebied word ik liever verrast zo als bij mijn zoon geen wachtbankje maar een geval van overtijd en testen

En hoe ging je rijles??!!

Dat scheelt altijd he, als je afleiding hebt! Heb ik ook met onze dochter! En vanaf maandag ga ik vol aan de bak op mijn nieuwe werk dus druk druk druk!!

Fijn zonnig weekend!!

Liefs,

Les ging ontzettend goed. Hij zij dat ik potentie had en alles snel oppikte..

Jammer genoeg door de drukte heb ik de volgende les pas de 6de

Terug
Bovenaan