Even gepikt van een ander forum...

Iris is net een jaar geworden en was de laatste keer op het CB 80 cm en ze woog afgelopen weekeind (thuis gewogen) op 20 gram na 11 kilo!!
Ook zij slaat af en toe een maatje over, 68 heeft ze niet gedragen en 80 ook niet. Ze zit dus al in maat 86!!! Brede schouders...... en een bol buikje........ tsja Hollandse Glorie!!!!

He hoi,
Nou, hier ook nog een kleintje hoor. Daan heeft meestal nu 74 aan, maar van sommige dingen ook nog wel 68! (dat valt dan groot) Hij zit nog maar net in 74, en hij is bijna 1 jaar. Daan is nu ook net 9kg en 71 cm. Beetje klein, maar oh zo lief ...en daar gaat het om!

X Anita

aaron(24-11) weegt 13730 en 78,3 cm,dus jaja hollands welvaart!!
hij heeft van boven maat 80 en van onder maat 74,ook een lange rug dus!
hij zit boven de curvur maar wel in een lijn dus we hoeften niks te veranderen:)

gelukkig maar!!!!

groetjes nienke

Aiméely draagt meestal mt 80 maar 74 past ook nog, Ik vind net pas altijd een beetje zielig/armoedig staan dus koop t liever ietsje te groot.... in huis krijgt ze vaak een lekker zittend, iets te kort joggingbroekje aan omdat ze dan lekker kan stappen en niet steeds in dr pijpen staat!
Volgens mij zijn bijna alle baby's in deze fase van de korte beentjes en wat langer bovenlijf (behalve dan de echte TOP-modellen is spe, hihi) er hangt ook nog s een luier tussen dus dan lijken ze nog korter maar ze zijn zo schattig momenteel!!!

groetjes L81

Thomas is precies 80 cm lang en heeft dan ook die maat. Hij wordt over 4 nachtjes slapen 1 jaar!

groetjes mama Ida

hoi ik ben van het voorjaar forum mijn zoontje
timothy is nu 10 maanden en heefd maat 68 en 74 en ook al dingen in maat 80 maar dat is wel veel te groot en kleeren van de prenatal 74 is ook te groot maar 74 van de
C&A   is prezies goed en h&m is 74 ook goed en van henk ten hoor is 68 weer goed
hahah wat een gedoe al die maten maar hij is niet zo groot en dik
dus hep veel van de h&m wand daar zit verstelbaren elastiek in
 gr stephanie ps hij is 69 cm en 8.5 kilo

Lara is 11 mnd, woog afgelopen maandag 8.8 kg bij 73 cm. Ze heeft maatje 74 of 80; net hoe groot het valt. En ik trek haar ook liever een shirtje/broek aan dat net iets groter is, dan kleiner. Het mag wel lekker ruim en soepel zitten. Is met aankleden ook handiger.

Eline was vorige wk 8,4 kg, en volgens mij 74,5 cm. Ze wordt volgende wk 1 jaar. Ze is aan de lichte kant, maar kan haar moeilijk dwingen te eten....
Truitjes draagt ze maat 80, broeken 74, al wordt het allemaal wat krap. Rompertjes zitten nog in de 74/80.

Terug
Bovenaan