Even gepikt van een ander forum...

Hoi!

Hier zitten we in maatje 86. En ik denk dat dat nu even zo blijft.

Groetjes Debby

Ligt er heel erg aan waar de kleertjes vandaan komen. Maar doorgaans draagt ze 68/74 van broek en 80 van shirt. Ik hou er ook niet zo van als iets net past, dus ik koop het liever wat groter.
Sil

Anne was 3 weken terug 74 cm en 8270 gram. Daar mag dus ook nog wel wat aan. Maar ze is wel flink ziek geweest, dus dat zal ook wel wat tegen haar hebben gewerkt. (Eerst ziekenhuis opnama omdat ze niet at en nu heeft ze de waterpokken).

Anne heeft verschillende maten. Van romper (Wibra) maat 80 of 86. Nu is het meer 86 dan 80 inmiddels. Van shirt 74 of 80 en van broek 80 of 86, maar dan wel bij Zeeman gekocht.  

En ik moet overal (lees: broeken) extra elastiek inzetten, omdat het anders van haar kont af zakt. De rompers van de Wibra vallen gelukkig smal, zodat ik daar niets aan hoef te doen.  

Hier dan de kleinste (tot nu toe dan in dit topic):
Hannah was met de 11 maanden controle op CB 7990 gram en 71 cm. Ze heeft in de zomer wel een enorme groeispurt gehad, dat vlakt nu wel weer wat af, maar klein zal ze voorlopig wel blijven.

Ze heeft nog veel in maat 68 aan en sinds deze week voor het eerst wat dingen van 74, daar gaat ze nu dus eindelijk naar toe. Nog iets meer dan een weekje en ze wordt al 1!

Ik ben nu dus dingen in maat 74 aan het kopen voor deze winter. Geen idee of ze nog naar maat 80 gaat deze winter of dat het dan al voorjaar is, dus daar wacht ik nog wel even mee.
Had in september al een winterjas in maat 74 gekocht, maar die is echt nog wel te groot. Maar die heeft ze nu het kouder is toch wel al aan. Zeker op de fiets. In de auto soms toch nog haar vorige jasje (officieel maat 62, maar viel erg groot, is zelfgemaakt door m'n schoonzusje).

Groetjes,
Karin mv Hananh (20-11-2006)

Hoi,

Isis draagt broek meestal 74, en bovenstukjes 80. Rompertjes 74/80. Ligt ook aan het merk hoe groot/klein de kleertjes vallen. We zijn al maanden niet meer op het cb geweest. 22 november weer (dan krijgt ze prikjes )

x Esther (mv Isis)

Chloë was overigens bij de 11 maanden controle maar 69 cm, maar wel 9 kilo. Nog steeds een lekker proppje dus.
Sil

Naomi draagt ook maatje 74. Het hangt ook wel een beetje van het merk af: ze heeft ook nog een truitje 68 dat past en een jurkje maat 80 dat ook al kan en niks te ruim zit.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang en hoe zwaar ze is: 6 weken geleden zijn we naar het cb geweest en toen was ze 8 kilo en 67 cm. Ze is nu 10,5 maand.

Terug
Bovenaan