Even klagen

Jaaa dat heb ik ook @anomi Niet alleen de weken. De dagen ook, echt zo traag. Ik hoop voor jou dat t over 2 weekjes beter gaat, bij mij is dat helaas niet her geval, en was dus ook erg teleurgesteld dat ik nog steeds ziek ben.
Ik heb me er nu wel bij neergelegd, want hoe meer ik ga stressen, hoe erger t word.

Hoi Nikki,

wooow je hebt wel echt heftige klachten en met nog een kindje erbij lijkt mij dat ook best pittig. Mijn klachten begonnen vanaf week 6. Ik was vaak misselijk de hele dag, overgeven, een rare smaak in mijn mond en ik kon meer dan een maand lang niet in de keuken komen/eten klaarmaken, omdat er naar mijn eigen zeggen een misselijkmakende geur hing. Alsof er iets flink lag te rotten..
Bij ongeveer week 23/13 kon ik weer, met pauzes tussendoor ivm kokhalzen, mijn eigen ontbijt klaarmaken en eten koken. Maar man, wat vond ik het eerste trimester heftig! Ook ik heb dat aardig onderschat.. vooral het misselijk zijn..
Inmiddels ben ik 24 weken zwanger van een jongetje en ben ik ultiem aan het genieten van mijn zwangerschap. Ik hoop dat jij ook een fijne zwangerschap tegemoet mag komen, dat het iets draaglijker wordt, ook met al een kleine erbij!

p.s. Klagen is ook wel eens lekker!

Groetjes,
Shanice 

Je bent zeker niet de enige! Voel me bijna schuldig om hier te zeggen (na de horror verhalen hierboven), omdat ik wel een kwaalloze zwangerschap heb (waar ik heel blij om ben hoor!).. maar ook ik zit níet op de roze wolk. Vind het veranderen van m’n lichaam veeeell moeilijker dan ik van tevoren had verwacht. Ben nu ruim 27 weken en vind het gewoon NIET mooi, kan niet wachten tot het weer ‘normaal’ is. 
Hoop dat het bij jou na het eerste trimester met de moeheid beter gaat en je dan wel kunt genieten! Hoop ook voor de andere dames hierboven overigens dat de kwaaltjes snel minder worden. Fijne zwangerschap allemaal!

Hoihoi!

Ik zie ook nog niks positiefs aan het hele zwanger zijn . Ik heb er geen zin meer in en moet constant smoesjes bedenken voor het werk. Ik werk in het basisonderwijs en ook met gym is het lastig. Ik ben pas 9 weken maar heb er zoveel last van. Ik zal blij zijn als het kind eruit is. 

Hoihoi! 
Ik kom ook even klagen.. Ik ben nu 7.4 weken zwanger en vrijdag eindelijk onze eerste echo. En man man man.. maandag middag ziek naar huis gegaan van het werk, ik hield het niet meer! Gisteren ook thuis gebleven en gelukkig medicijnen gekregen van de huisarts. Dus hopelijk straks weer fit op het werk. Ik had dit ook niet zo extreem verwacht.. Mocht ik me na vandaag nog zo voelen ga ik het zeggen tegen mijn leidinggevende. Je moet toch aan je kleintje denken en aan je eigen gezondheid. En ohja ben in 2 dagen tijd 1.5 kilo afgevallen..  Ik leef momenteel op komkommer en druiven. Bleh! 

Hier ook precies hetzelfde..
Dit is mijn 3de zwangerschap. Van de eerste 2 zwangerschappen weinig symptomen gehad maar nu.. ontzettend moe, slecht slapen door misselijkheid, niet naar het toilet kunnen en al een buik hebben of dat ik al 20 weken zwanger ben terwijl het er nog maar bijna 11 zijn haha..
Maar goed toch proberen er het beste van proberen te maken en proberen te genieten van de momenten dat het even wat beter gaat..

Even een vraagje aan alle mede zieken... Ik ben nu 14 weken en mijn symptomen zijn helaas nog niet afgenomen. Ik merk dat ik heel veel speeksel aanmaak en ik word super misselijk van mn eigen speeksel. Heeft iemand hier ook last van en wellicht tips. Ik spuug het zo veel mogelijk uit

Terug
Bovenaan