A
Anoniem
Guest
Hoi hoi, wat een baal dag vandaag, helemaal niet goed voor de lijn... hihi
Hej daar meteen een nieuw onderwerp. onze kids zijn nu allemaal rond de 8-9maanden denk ik???!!!
Hoe is het met het gewicht van de mamma's dacht ik??
Is iedereen weer een beetje op zn oude gewicht?? oude figuurtje???
Ik zal dan maar meteen beginnen....
Ik ben 1.80lang en woog voor ik zwanger werd zo'n 68 kilo meestal.
Nu nog steeds 70kilo. die laatste paar kilootjes zitten nog in mn uitgerekte buikie denk ik, want die is nog niet weer hlml zo plat als een duppie zoals voorheen. niet erg hoor. ik heb nu een mooie zoon, dus niets geklaagd.
Ik denk er gwn een beetje om dak niet te veel snoep en val al steeds ietsje af. 2weken terug woog ik nog 72kilo dus....
Nou ja ik dacht toch geen weer om lekker er op uit te gaan.dus maar ff over onszelf vertellen...
Ik hoor het wel, schroom niet.. liefs G mv Matthieu
Hej daar meteen een nieuw onderwerp. onze kids zijn nu allemaal rond de 8-9maanden denk ik???!!!
Hoe is het met het gewicht van de mamma's dacht ik??
Is iedereen weer een beetje op zn oude gewicht?? oude figuurtje???
Ik zal dan maar meteen beginnen....
Ik ben 1.80lang en woog voor ik zwanger werd zo'n 68 kilo meestal.
Nu nog steeds 70kilo. die laatste paar kilootjes zitten nog in mn uitgerekte buikie denk ik, want die is nog niet weer hlml zo plat als een duppie zoals voorheen. niet erg hoor. ik heb nu een mooie zoon, dus niets geklaagd.
Ik denk er gwn een beetje om dak niet te veel snoep en val al steeds ietsje af. 2weken terug woog ik nog 72kilo dus....
Nou ja ik dacht toch geen weer om lekker er op uit te gaan.dus maar ff over onszelf vertellen...
Ik hoor het wel, schroom niet.. liefs G mv Matthieu