Even niet over de kids maar over ons als mammies......

het onderwerp is inderdaad al een paar keer voorbij gekomen en er is bij mij vrij weinig veranderd. Ik heb nog steeds niks te klagen, haha.
Eerste zwangerschap: begin: 64 kg, eind 80 kg.
7 maanden erna weer zwanger. begin: 60 kg, nu 58. Ik ben 1.82m dus ik moet echt niet meer afvallen.
Ik geef ook nog borstvoeding. Het is waar dat je niet een crash-dieet mag volgen maar je kan echt wel opletten op wat je eet hoor! Ik ben ook een paar keer flink ziek geweest dus dat heeft me ook 'geholpen' met afvallen...

Hoi hoi,

Het spijt me ,maar ga men gewicht niet aan de grote klok hangen....dan dondert de klok zo van de muur..hahaha

Groetjes Kitty en Tess.

Ook ik mag niet echt klagen. Alhoewel ik ben en blijf een vrouw en zal volgens mij nooit tevreden zijn!!

Ik ben 1.62 kort en woog voor mijn zwangerschap ongeveer 52 a 53 kilo
Ben ongeveer 19 kilo aangekomen in mijn zwangerschap (heb me niet meer durven wegen)
En momenteel weeg ik weer 53 kilo. (moet ook zo blijven want daar is mijn trouwjurk op gemaakt.)

Dus ik mag niet klagen..
Groetjes pally

Zo, dat gaat hartstikke goed dames  

Ik geef de voorkeur aan zo af en toe een dag of vijf alleen maar fruit/rauwe groente en bv noten. Een soort ontslakken dus. Heel goed voor je lijf en je bent binnen no-time weer op gewicht. Wel een kwestie van bijhouden, natuurlijk!

Hoi,
Ik woog toen ik zwanger raakte 56 kg bij een lengte van 1.68.
Aan het eind van mijn zwangerschap woog ik 69 kg. Nu weeg ik 55 kg, maar heb na de zwangerschap ook nog 53 kg gewogen. Tijdens de borstvoedingsperiode vlogen de kilo's eraf, terwijl ik echt niet lijnde. Zo snel als ik afviel, zo snel groeide Skip. Nu is er dus weer 2 kg bijgekomen, prima.
Groetjes, Noortje mv Skip.

Hoi hoi,

Nou ik heb ook niks te klagen.
Ik ben 1,78mtr lang en woog voor de zwangerschap 56 kilo.
Ben tijdens mijn zwangerschap maar 9 kilo aan gekomen en twee dagen na de bevalling zat ik alweer op mijn oude gewicht dus 56 kilo.

Mijn buik is wel niet meer net zo strak als voor heen heb wel wat vel over maar goed dat hoort erbij en neem ik dan ook voor lief.

Groetjes pamela mv Stephan

Oeps!! Moet ik nu echt m'n gewicht hier neer gaan zetten??????

Okay, vooruit dan maar, niet schrikken hoor!!

Aan het begin van de zwangerschap woog ik 127,5. Aan het eind 128,3. (viel alleen maar af tijdens de zwangerschap)

Op 3 mei woog ik 122,5 en vanmorgen was ik 109,9. Ben dus echt flink aan het afvallen!! En wil nog minstens 35 kilo kwijt, als dat ooit lukt.

Liefs Annemarie

hoi
ik ben ongeveer 1.70 en woog voor de zwangerschap ongeveer 54 kilo(lichte botjes denk ik)
na de zwangerschap vlogen de kilo,s eraf en weeg nu iets van 52 kilo.
wel heb ik echt nog een buikje overgehouden aan de zwangerschap,soms lijk ik nog wel een beetje zwanger in mijn blote buik.
ook heb ik van die vetkussentjes op mijn bovenbenen..vindt ik.
maar ik ben een ongelovelijke snaaierd,dus dat is mijn eigen schuld.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan