Even niet over de kids maar over ons als mammies......

Nou idd, leuk dat iedereen zo fel reageert... het houd ons wel bezig he die kilo's...pffff
ach ja ik zou ook wel weer graag 65kilo willen wegen, maar om nou te gaan Sonja Bakkeren???? ! nee daar kan ik niet aan beginnen, ik doe dat op mn eigen manier, en soms voel ik me gwn beetje dizzie in mn bovenkamer dus ik moet wel goed afwisselend eten. maar ik snoep dan niet (ik ben gelukkig geen snoeper) dus die laatste paar ontevreden kilo's hoop ik er voort eind vant jaar wel af te hebben...
en mijn zoontje is nu net 9maanden...8,5 maand BV gegeven(dan mag je niet lijnen!!)haha en nu dus nog verder ontzwangeren / afvallen...

Blubber buik valt trouwens wel mee hoor, ik durf vd zomer wel in mn bikini te verschijnen...
Hej daag en succes allemaal he met die vervelende kilo's!!

Hiya momma's

Ik ben 1.76 en woog voor mijn zwangerschap 64 kilo. De laatste dagen was ik echt een walvis haha woog 90 kilo. Ben nu (10 maanden later) 77 kilo. Soms kan ik er een beetje om klagen, soms kan het me niet zoveel schelen.
Enne wat is in godsnaam sonja bakkeren? klinkt naar.

Ajuus,ilja

Nog nooit van Sonja Bakker gehoord?????????????????????????????????????
Daar draait toch bijna het leven van elke vrouw om momenteel???!!!
Zij heeft een boek gemaakt met daarin goede en gezonde leef/eettips om snel en effectief aftevallen...
hihi maar heb je niet nodig hoor, kan je ook gewoon zelf doen als je al altijd, gezond en afwisselend en met mate eet...
hihi succes.
Kijk anders maar eens een keer in een boekwinkel ofzo...

Hoi hoi,

Lyanne is nu 10 maanden en bijna 2 weken oud.

Ik ben 1.62 (en een half).
Toen ik begon met zwangeren was ik 78 kilo, toen ik ruim 12 weken was woog ik bij de 1e controle bij de vk 63 kilo (ondertussen iedere keer aangekomen en afgevallen door het vele spugen en 2x ziekenhuisopname daardoor).

Op het "einde" woog ik 84 kilo en nu weeg ik 65 kilo. Ik wil het liefste naar de 60 kilo toe. Als ik weer meer kan wandelen en fietsen, ga ik dat ook zeker doenom die 5 kilo er af te krijgen.

Groetjes, Marieke

Haha,..

Ja deze topic komt vaak voorbij,.. lekker confronterend!

Ik ben 1.63 m
Woog voor zwangerschap 60
Woog op het laatst van zwangerschap 83
Weeg nu 63..

Die laatste 3 willen maar niet.
Ik heb niet bewust afgevallen maar meer gelet op wat ik op een dag naar binnenwerkte.

Esmé mv Kay

Even voor de buitenlanders onder ons.... : Sonja Bakker
Deze mevrouw is geweldig (zolang ze niet begint te praten).
Ze heeft geen nieuw soort dieet bedacht ofzo hoor, maar ze schrijft voor tig weken wat je op welke momenten mag eten. En dan val je af en blijf je gevarieerd eten. Niet zo spannend dus, maar voor de luiwammesen die niet zelf willen vogelen is dit ideaal. En bij een boel mensen werkt het.

Ha Juulein,

hihi Alhoewel het aanbod dieet en leefstijlboeken hier in New York enorm is, betwijfel ik dat ze sonja bakker op de plank hebben staan. Maar goed nu weet ik in ieder geval wel wat "sonja bakkeren" betekend. Dank :)

Ajuus,ilja

hoi

Ik heb geluk.... ik woog voor de zwangerschap 62 kg eind van de zwangerschap 69 kg
en nu   weeg ik 54,5 kg en tycho wordt vlg week 1 jaar!!!

Maar ik kon tijdens de zwangerschap geen vet en kruiden verdragen kreeg erg veel last van mijn buik. De kruiden kan inmiddels weer maar het vet.......... dus geen patatje ofzo voor mij..... maar goed niet klagen het gewicht was snel weer op pijl!

xx wen mv tycho

Terug
Bovenaan