even nieuwsgierig doen

Hallo,

Ik ben gewoon nieuwsgierig met wie ik mijn weetjes uitwissel. Zijn jullie voornamelijk nederlandse mama's? Ik heb de indruk van wel. Ik ben vlaamse, woon in de kempen, dus dat is niet zo ver van de nederlandse grens.

Werken jullie of blijven jullie thuis bij de kindjes. Partner of niet?

Ik werk voltijds, vlak bij huis en ook dicht bij de school van mijn 2 zoontjes. Ik woon nu al ongeveer 9 jaar samen met Danny. We zijn niet van plan te trouwen, misschien ooit nog als we 50 jaar samenzijn of zo....

Het is geen geplande zwangerschap maar daarom geen gewenste . Ik ben wel een beetjes ongerust want 4 jaar geleden was ik ook zwanger net op hetzelfde moment als nu en toen heb ik op 5 weken een miskraam gekregen (dacht dat ik al 9 weken was maar het vruchtje bleek op 5 weken afgestorven te zijn) Het is gewoon toeval dat ik op net hetzelfde moment zwanger geworden ben dan toen.

tot hiertoe heb ik nog niet veel last van zwangerschapskwaaltjes. Bij de vorige twee liep ik ongeveer 5 maanden aan één stuk over te geven. Op gelijk welk moment van
de dag.

Dit was het al een beetje over mij

Misschien dat ik iets meer te weten kom over jullie.

groetjes,
Kirsten
 
Hoi, ik ben een Nederlandse mama en woon in Overijssel. We hebben al een dochter van 15 maand. Zij was zeer gewenst en ook nu is het "gepland"(voor zover je het dus kunt plannen) Ben nu wel wat huiveriger dan bij de eerste en hoe dat kanweet ik niet zo goed. Ik   hoop dat alles goed gaat! Ik   ben   3 januari uitgerekend. e eerste kwam 5 dagen eerder dus wie weet.......

Ik   werk 3x   een halve dag in een supermarkt. Dat vind ik meer dan genoeg. Onze dochter is dan bij moeder en schoonmoeder en   zus.
 
Wij zijn a l7 jaar gelukkig getrouwd. Dit was het wel van mijnkant geloof ik. Als jenog meer wil weten dan hoor ik hetwel.


Groetjes   Suzanne
 
Oja over kwaaltjes, het is dat de zwangerschapstest positief as anders zou ik het echt niet geloven! Ik heb dus nergens last van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hoi,

Hier nog een januari-mama, als alles goed gaat tenminste! Ik ben Marian, 26 jaar en uitgerekend van mijn tweede kindje op 8 januari. Mijn zoontje is morgen precies 14 maanden oud, hij zal dus net geen 2 jaar zijn als broer- of zuslief geboren wordt. Hoewel ik pas 8 januari uitgerekend ben, hou ik er toch rekening mee dat het nog voor dit jaar zou kunnen zijn: mijn zoontje kwam namelijk ook 6 weken te vroeg.
Ik ben in augustus 2003 getrouwd, mijn man en ik zijn in juli pas 4 jaar samen. In dat opzicht ben ik nog een echte puber vergeleken met jullie ! Wij wonen in België, een stukje onder Antwerpen, dus ook niet zo gek ver van de grens. Werken doe ik niet meer sinds ik vorige keer zwanger werd. Ik werkte in de gehandicaptensector  met een tijdelijk  contract, en omdat ik toen moest stoppen met werken,  ben ik voorlopig fulltime mama. De bedoeling is wel om terug te gaan werken, maar pas als de kindjes naar school kunnen.  
Zo, dit was het wel ongeveer. Ben eens benieuwd met wie we zo allemaal nog babbelen.

Groetjes,
Marian  
 
hoi hoi,

Ik ben hoop ik ook een januarimama(als het goed blijft gaan)

Ik woon in gelderland vlakbij Zwolle.

Zwanger van nr.8 , heb dus 7 kids en heb in totaal 3 mk's gehad,waarvan 2 inde afgelopen maanden.(dec. en febr.)

Ik ben bijna 6 jaar getrouwd en ben al 11 jaar samen met mijn man. De
eerste drie kids zijn van mijn eerste man, maar wonen bij ons.

liefs Hester  

 
net opgemerkt, mijn zwangerschap is wel gewenst. Ik had het blijkbaar verkeerd geschreven en als ik het teruglas was het net alsof deze zwangerschap niet gewenst is.

groetjes,
Kirsten
 
Hahaha net bij mij opgemerkt: al 17 jaar getrouwd dit moet zijn 7 jaar, en dat je kindje wel gewenst is dat dacht ik wel hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hoi

Ik ben 30 jaar en in juni 6 jaar getrouwd. Moeder van een geweldige dochter van 17 maanden en net 5 weken zwanger. Ik woon in Nederland, vlakbij Arnhem.
De zwangerschap was nog niet helemaal gepland. We wilden eigenlijk nog een maand of 2 wachten, maar we zijn er superblij mee!!!
Ik heb voor de geboorte van Anne, 3 miskramen gehad. Dus ik ben nu eigenlijk ook wel bang dat het fout gaat, maar ik doe mijn best om er niet teveel aan te denken.

Ik ben net echt misselijk. Wel heb ik erg stramme kuiten, pijn in mijn onderbuik, geen trek, een beetje dizzy. Totaal anders dan mijn andere zwangerschappen.

TJa dat was het zo'n beetje geloof ik.
Oh ja ik werk 24 uur in een woning voor verstandelijk gehandicapten, in de leeftijd van 14 t/m 23 jaar. Erg leuk. Mijn man werkt 4x9, dus 1 dag in de week thuis. Anne gaat 1 dag in de week naar mijn schoonmoeder en een halve dag in de week naar het kinderdagverblijf. Ik werk onregelmatig, dus ook in de weekenden en 'savonds. En dan is mijn man thuis.

Groetjes Ria
 
Terug
Bovenaan