even nieuwsgierig doen

Hoi iedereen,

Ik ben Monique, 25 jaar en 19 weken en 5 dagen zwanger van mijn eerste kindje. Uitgeteld dus op 29 september. Ik woon in Veghel, Noord-Brabant, en  ben in september 2 jaar getrouwd. Wij zijn ongeveer een jaar bezig geweest om zwanger te worden wat uiteindelijk gewoon op de normale manier gelukt is, ik stond op het punt om Clomid te gaan slikken.
Op vermoeidheid na heb ik geen last van zwangerschapskwaaltjes, ook niet gehad. Ik voel me op en top en zeker nu ik sinds kort de kleine voel schoppen. Dit is helemaal geweldig. Op 13 juni hebben we een pretecho zodat we de kleine nog eens kunnen bewonderen.
Verder werk ik op de moment nog full-time. Op 1 september ga ik met zwangerschapsverlof en daarna ga ik 16 uur per week werken. Dan gaat de kleine naar Oma, die met liefde en plezier wil oppassen.

Iedereen  succes met de zwangerschappen en geniet ervan!!
Monique2
 
Hallo allemaal,
Ik ben Ingrid, 28 jaar en al 5,5 jaar gelukkig met mijn lieve vriend. Volgende week vrijdag gaan we trouwen. We hebben al een zoontje van bijna 17 maanden en wonen met z'n drietjes vlakbij Den Haag. 16 juli verwachten we onze tweede zoon (ben nu dus 30w 3d). Tussen mijn vorige en deze zwangerschap heb ik 2 mk's gehad met 8 wk en 11 wk, over zwanger worden mag ik dus niet klagen (das zo gebeurt bij mij), zwanger blijven bleek iets lastiger.
Ik werk 32 uur per week in Den Haag en mijn lief is beroepsmilitair. Half augustus gaat hij voor 4,5 maand naar Afghanistan , dat zal een pittige periode worden maar dat overleven we ook wel weer (4,5 maand Irak hebben we al achter de rug en dat vond ik gevoelsmatig erger).
Onze zoon Gijs gaat nu drie dagen naar de kinderopvang en 1 dag naar opa en oma. Als straks de tweede er is ga ik 24 uur werken (3 dagen dus).
Groetjes,
Ingrid
 
hallo Allemaal.

Ik ben Daniëlle en ik ben 31 jaar. Ben nu in augustus 5 jaar getrouwd en we hebben een zoontje van bijna 3, hij heet Sven. Als nu alles goed gaat ben ik rond 13 januari uitgeteld, wat zou betekenen dat  ik dit wondertje bijna voor mij verjaardag krijg. We wonen in Zuid Limburg en ik werk 24 uur per week als secretaresse bij een Arbo dienst.
Voor deze zwangerschap heb ik een miskraam gehad met 8 weken en ben nu toch alweer vrij snel in verwachting want de mk was begin maart. Bij de zwangerschap van Sven was ik eigenlijk in verwachting van een tweeling maar helaas is een vruchtje bij 7 weken gestopt. Maar dan is er natuurlijk de blijdschap van het kindje dat er wel nog zit...
We gaan er met z'n allen maar van uit dat het nu bij ons allemaal gewoon goed gaat. Iedereen heeft recht op een beetje geluk en mazzel in het leven. En iedereen hier op het forum zeer zeker. Succes allemaal

Groetjes en veel liefs Daniëlle
 
Hallo allemaal,

Ik ben Natalie,woon in Utrecht en ben 31 jaar oud.  Ik ben al 13 jaar samen met mijn man en inmiddels bijna 7 jaar (in juni) getrouwd. Ik ben nu 25+2 weken zwanger van de eerste. Het wordt een jongetje en we gaan hem Thimo noemen. De zwangerschap gaat van een leien dakje. Ik heb wel wat kwaaltjes maar niet noemenswaardig.
Ik werk 4 dagen, 32 uur als secretaresse in de hijskranen industrie. Na mijn verlof wil ik 3 dagen gaan werken. Thimo gaat dan 2 dagen naar mijn moeder en een dag naar mijn schoonmoeder. Verder hebben we een jack russel van 2 jaar waar we helemaal stapel mee zijn dus hopelijk gaat alles goed tussen hem en de baby en ook nog 2 katten. Een behoorlijke beestenboel dus.
Zo dat was mijn vehaal zo'n beetje.
 
hoi meis,

 Wat leuk die naam Thimo, en dat je de naam al verteld zeg. Heel bijzonder hoor.

Is ook wel handig dat je die naam nu al gebruikt, want zo hoort hij er al helemaal bij.

echt top hoor, liefs Hester  

 
Hester,

Jij ook nog heel erg gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Ik had gelezen dat je een miskraam hebtgekregen en zag je nog wel op het forum maar vandaag las ik dat je toch weer zwanger bent.
Hopelijk gaat deze zwangerschap wel goed. Ik zal heel erg voor je gaan duimen.

Wat betreft de naam. Ik hou absoluut niet van geheimpjes en verassingen dus we wilden perse weten wat het geslacht was en ook over de naam doen we niet moeilijk. We noemen hem vaak bij zijn naam. Dan kan hij er al lekker aan wennen.

 
Hallo allemaal,

Ik ben Hille, 32 jaar en bijna 24 weken zwanger van de derde. Ik heb twee dochters van 7 en 9 jaar uit een eerder huwelijk. Sinds twee weken ben ik getrouwd met mijn grote liefde, voor hem wordt dit zijn eerst kindje (we weten sinds de screeningsecho dat het een zoontje is!!)
Ik werk normaal 2,5 dag als verkoopster, maar zit al ruim 9 weken in de ziektewet vanwege een grote bloeding en wel 8 weken lang vloeien....gelukkig doet de kleine het goed! (wel een zeer spannende tijd achter de rug). Sinds 5 weken voel ik de kleine bewegen en dat is een hele geruststelling. Mijn man kan sinds vorige week de kleine ook door de buik heen voelen bewegen!!! Na mijn bevalling loopt mijn contract af en dat zal waarschijnlijk niet verlengd worden. Dus dan blijf ik voorlopig lekker thuis en we kijken wel of we dat financieel kunnen redden. Anders ga ik wel weer een administratieve baan zoeken (wie dan leeft, wie dan zorgt...)
Voorlopig lekker genieten en babyspulletjes aanschaffen, ik heb van de meiden niks meer. Wel ontzettend leuk om te doen, lekker rondneuzen!
Ik wens iedereen een fijne zwangerschap!

Groetjes, Hille
 
Hoi Natalie S. Wat leuk dat je   nou al weet wat het wordt en hoe het gaat heten! Ik persoonlijk voel er niets voor om het al te weten. Dan isde verrassing er   toch   al vanaf? Maar je hield ook niet van verrassingen he?
Wij hebben ook een jack russel en die houd helaas niet van onze dochter. Hij bijt haar   niet hoor!!! Maar hij kan   wel grommen als   zij in de buurt   komt. Ik had gehoopt dat hij er wel aan zou   wennen,   maar helaas. We   zien het nog maar weer   eenhalf jaar aan.
En Hester; leuk   dat je de   lijst bijhoud!
Groetjes Suzanne
 
Terug
Bovenaan