even opnieuw voorstellen

Hallo,

mijn naam is Marianne en ik ben sinds 30 oktober 2006 de mama van Levi. Ik woon in Zuid Holland. Ik vind het leuk om met moeders te kletsen die kids hebben in dezelfde leeftijd als Levi. Hoe kan ik contact krijgen via Hyves? Ik ben daar zelf ook actief op bezig zeg maar. Ik hoor het wel!

Groetjes Marianne

Hoi Marianne, je moet even op zoek gaan naar de najaar 2006 hyve en je daar aanmelden. Moet je er wel even bij vermelden dat je van dit forum bent en wat je forumnaam is.

Ik ben Andrea de trotste mama van Yara die op 11 december 2006 geboren is. Op het decemberforum was ik redelijk actief dus sommigen kennen mij misschien nog wel. Hier ben ik nauwelijks actief maar lees wel vaak mee. Ik ben onlangs getrouwd (20-07-2007) en geniet nu even lekker van mijn vakantie.

Hallo allemaal,

Ik ben Patricia en ben 26 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en we hebben 2 dochters. Milika(09/10/2005) en Quinty (26/10/2006). We wonen in Ede.

Ik werk 2 dagen als tandartsassistente en 2 dagen als orthodontieassistente en per 1 oktober alleen nog maar bij de orthodontist.

Onze meiden doen het uitstekend. De oudste is blond met blauwe ogen en de jongste is heel donker (Mijn moeder is indisch) dus dat is wel grappig.

Leuk om zo eens te lezen wat iedereen doet en waar ze vandaan komen.

groetjes patricia

Terug
Bovenaan