even opnieuw voorstellen

He langkousjes, jammer dat soms zo moet gaan he? Het decemberforum was helemaal niet zo. Er werd weleens gepassioneerd gediscussieerd maar niemand voelde zich daardoor aangevallen of in een hokje geduwd. Als ik dan de reacties op sommige forums lees dan schrik ik daar van.

Ja, ik zit ook op Hyves.
Heb me net aangemeld bij het najaarsforum (nu moet ik alleen nog geaccepteerd worden )

Oh oke. Ik wil je toevoegen als vriend. Lijkt jou dat ook wat? Maar ik kan jou natuurlijk niet vinden. Misschien kun je mij uitnodigen. Ik zit ook op het najaarsforum en heet Aukje ( oei verklap ik toch mijn echte naam hihi ). tenminste als je het leuk vindt natuurlijk.

Toegevoegd!!

Maar geen foto's van de kleine op je hyves

Hoi Mirjam. ik heb je net geaccepteerd. Als het goed is kun je nu wel mijn foto's zien. ik heb ze afgeschermd, alleen vrienden kunnen ze zien.

Hallo allemaal!

Weer even voorstellen, leuk!
Mijn naam is Susan ben 25 jaar  en woon samen met mijn vriend en zoontje (Joran 6-11-06) +twee hondjes. Een choco labje en een jack russeltje. Wij wonen op de Veluwe in een veel te klein flatje en worden momenteel dus gek van onze spullen haha... Ik sta voor de klas en heb nu heerlijk 6 weken vakantie. De komst van Joran was voor ons een grote verrassing, toen ik in verwachting raakte waren mijn vriend en ik net 9 maanden bij elkaar. Gelukkig was hij meer dan welkom, ook bij mijn vriend. Wel een grappig detail: toen ik mijn vriend belde met het nieuws: de test is positief (behhhh) zei hij: hoe kan dat nou  haha, blijft een leuk verhaal hier.... tsja... hoe zou dat nou komen!

Ik was wat actiever aan het schrijven maar lees nu vooral (heel veel) ik weet niet, misschien dat het wel weer komt. Dus dames, ik ben er wel, maar lees meer dan ik schrijf...

Liefs, Susan

oja...  als je op hyves wil laat het hier ff weten want als je je alleen aanmeldt is het niet helemaal duidelijk dat je een 'bekende' bent en weet natasja niet zeker of ze je kan toevoegen (wel gezellig trouwens ik hoop dat het daar wat drukker zal worden binnenkort...)

Hey Duckie!!

Ik doe niet aan hyven (is het al een werkwoord?).
Maar zeker grappig dat we niet zover uit elkaar wonen...werkplaats ken ik wel maar niet op gezeten...ik zat op de O.N.S.

Groetjes Linda

Okee ja het O.N.S ken ik wel me broer heeft er namelijk gezeten...
In welk deel van B'hoven woon je?Grappig is dit he.

xxx

Terug
Bovenaan