Hallo allemaal!
Weer even voorstellen, leuk!
Mijn naam is Susan ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend en zoontje (Joran 6-11-06) +twee hondjes. Een choco labje en een jack russeltje. Wij wonen op de Veluwe in een veel te klein flatje en worden momenteel dus gek van onze spullen haha... Ik sta voor de klas en heb nu heerlijk 6 weken vakantie. De komst van Joran was voor ons een grote verrassing, toen ik in verwachting raakte waren mijn vriend en ik net 9 maanden bij elkaar. Gelukkig was hij meer dan welkom, ook bij mijn vriend. Wel een grappig detail: toen ik mijn vriend belde met het nieuws: de test is positief (behhhh) zei hij: hoe kan dat nou haha, blijft een leuk verhaal hier.... tsja... hoe zou dat nou komen!
Ik was wat actiever aan het schrijven maar lees nu vooral (heel veel) ik weet niet, misschien dat het wel weer komt. Dus dames, ik ben er wel, maar lees meer dan ik schrijf...
Liefs, Susan
oja... als je op hyves wil laat het hier ff weten want als je je alleen aanmeldt is het niet helemaal duidelijk dat je een 'bekende' bent en weet natasja niet zeker of ze je kan toevoegen (wel gezellig trouwens ik hoop dat het daar wat drukker zal worden binnenkort...)