A
Anoniem
Guest
vond het wel een leuk onderwerp!
Hoe gaat het nu met jullie lichamelijke gesteldheid??
Hebben jullie nog klachten overgehouden na de bevalling?
We hebben het hier op het forum vaak over de geestelijke gesteldheid, maar hier eigenlijk nijna nooit over...dus ben benieuwd!
Eerst die van mij dan maar:
- Niet goed gehecht, dus nog steeds pijn "daar beneden"
- borsten zijn een cup kleiner (en hangen meer!!!)
- Ik zweet sneller (helaas..)
- ben toch nog snel moe (al gaat dit de laatste tijd beter!)
- buik niet zo strak als daarvoor...(maar goed, wel in het geheel 10 kilo lichter als voor de zwangerschap)
Dat was het geloof ik wel... dat ik niet goed gehecht ben en de pijn daarvan vind ik het ergste. Daar moet ik echt eens mee naar de huisarts (durf niet goed)
Borsten die kleiner zijn en meer hangen vind ik ook erg, had eerst een D en was heel tevreden en nu heb ik het gevoel dat er iets meer over is...denk wel ens stiekem aan een vergroting...
Het sneller zweten vind ik ook heeeeel vervelend! Pfff,kan niet meer alles aantrekken wat ik wil hoor. En daar heb ik eigenlijk van te voren nooit last van gehad..
Heel irritant, want ik vind het zoooo vies!
En de buik? Och, dat vind ik nog het minst erg eigenlijk. Ikheb nog niet te klagen denk ik hoor, hij is alleen iets slapper dan daarvoor.
Zoooooo, en nu jullie!
XXX 4dec
Hoe gaat het nu met jullie lichamelijke gesteldheid??
Hebben jullie nog klachten overgehouden na de bevalling?
We hebben het hier op het forum vaak over de geestelijke gesteldheid, maar hier eigenlijk nijna nooit over...dus ben benieuwd!
Eerst die van mij dan maar:
- Niet goed gehecht, dus nog steeds pijn "daar beneden"
- borsten zijn een cup kleiner (en hangen meer!!!)
- Ik zweet sneller (helaas..)
- ben toch nog snel moe (al gaat dit de laatste tijd beter!)
- buik niet zo strak als daarvoor...(maar goed, wel in het geheel 10 kilo lichter als voor de zwangerschap)
Dat was het geloof ik wel... dat ik niet goed gehecht ben en de pijn daarvan vind ik het ergste. Daar moet ik echt eens mee naar de huisarts (durf niet goed)
Borsten die kleiner zijn en meer hangen vind ik ook erg, had eerst een D en was heel tevreden en nu heb ik het gevoel dat er iets meer over is...denk wel ens stiekem aan een vergroting...
Het sneller zweten vind ik ook heeeeel vervelend! Pfff,kan niet meer alles aantrekken wat ik wil hoor. En daar heb ik eigenlijk van te voren nooit last van gehad..
Heel irritant, want ik vind het zoooo vies!
En de buik? Och, dat vind ik nog het minst erg eigenlijk. Ikheb nog niet te klagen denk ik hoor, hij is alleen iets slapper dan daarvoor.
Zoooooo, en nu jullie!
XXX 4dec