Even "gepikt" van zomer 2006 forum!!

A

Anoniem

Guest
 vond het wel een leuk onderwerp!

Hoe gaat het nu met jullie lichamelijke gesteldheid??
Hebben jullie nog klachten overgehouden na de bevalling?
We hebben het hier op het forum vaak over de geestelijke gesteldheid, maar hier eigenlijk nijna nooit over...dus ben benieuwd!

Eerst die van mij dan maar:
- Niet goed gehecht, dus nog steeds pijn "daar beneden"
- borsten zijn een cup kleiner (en hangen meer!!!)
- Ik zweet sneller (helaas..)
- ben toch nog snel moe (al gaat dit de laatste tijd beter!)
- buik niet zo strak als daarvoor...(maar goed, wel in het geheel 10 kilo lichter als voor de zwangerschap)

Dat was het geloof ik wel... dat ik niet goed gehecht ben en de pijn daarvan vind ik het ergste. Daar moet ik echt eens mee naar de huisarts (durf niet goed)
Borsten die kleiner zijn en meer hangen vind ik ook erg, had eerst een D en was heel tevreden en nu heb ik het gevoel dat er iets meer over is...denk wel ens stiekem aan een vergroting...
Het sneller zweten vind ik ook heeeeel vervelend! Pfff,kan niet meer alles aantrekken wat ik wil hoor. En daar heb ik eigenlijk van te voren nooit last van gehad..
Heel irritant, want ik vind het zoooo vies!
En de buik? Och, dat vind ik nog het minst erg eigenlijk. Ikheb nog niet te klagen denk ik hoor, hij is alleen iets slapper dan daarvoor.

Zoooooo, en nu jullie!
XXX 4dec

Hey,

Zelf heb ik nog steeds last van bekkenklachten. De laatste tijd wordt het weer meer, en nee ik ben niet zwanger. Het is dus geen hormonenkwestie meer. Voor de rest ben ik net zo dik als voorheen, hahahaha.

Groetjes,
Nelly.

haai!

ik heb nog steeds last van haaruitval!! K word er niet goed van. Ik had altijd een hele volle bos met haar, maar het wordt steeds dunner. K ben gewoon bang om mijn haar te borstelen, want dan komt er toch een pruik los !! T zal wel goedkomen, want ik zie ook heel veel nieuwe haargroei, allemaal van die hele korte plukjes op mijn hoofd. Verder is mijn cupmaat niet gewijzigd, maar wel de structuur van de borstjes.......ze hangen inderdaad wat meer !! Ook heb ik nog lange tijd een niet goed werkende schildklier gehad waardoor ik wat sneller moe was, maar dat gaat inmiddels beter.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dat ventje van mij, maakt dit alles helemaal niet belangrijk voor me .

groetjes Mie

Daar ben ik het helemaal mee eens Mie!
Die kleintjes maken het weer helemaal goed!

idd leuk onderwerp
Nou daar gaan we dan.........
Ik heb een cupje meer, vind ik niet  erg hoor!
Maar ze hangen echt wel heel erg!Daarbij heb ik nog steeds te veel kilo's aan me lijf hangen!Ik woog voor de zwangerschap 84 kilo ong en nu 90 kilo.Ik zou toch nog wel graag 15 kilo kwijt hebben maar dat lukt niet erg!Zelfs sonja bakker sloeg bij mij niet aan, ik heb er 7 kilo mee af gekregen maar meer niet hoorWat ik ook gigantisch heb is stria op me buik bovenbenen en heupen!Kben nu driftig aan het smeren met spul dat moet werken van L'orial.En ook ik ben echt gigantisch moe moe moe!Als ik s'ochtends me bed uit stap ben ik nog moe!Maar idd de kleine maakt het toch weer goed!Nou ben benieuwd naar ander mans 'probleempjes'?

xxx

hoi hoi

nouwaar zullen we beginnen. hahaha nee hoor zo erg is het niet.
alleen mijn buik is nog erg   uit proportie. en mijn  gewicht is ook nog niet wat ik zou willen. maar de zwangerschapskilo's ben ik allang kwijt. dit zijn nog de kilo's van de hormonen behandelingen.
verder ben ik nog zo als het voor de zwangerschap was.

groetjes danielle

Nou mijn allergrootste issue is.....overgewicht.
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 27 kilo aangekomen...erg he?nu ben ik  bijna 20 kilo er van kwijt!
Dus nu moet ik daar nog 7 kilo van kwijt en daarop ook nog eens 8 kilo van het stoppen met roken....dus ik moet sowieso nog 15 kilo eraf....ppppffffff....
Sonja  kan ik niet lang volhouden...dus dan ben ik wel weer  aan het lijnen en dan weer niet...het valt ook echt niet mee hoor afvallen.

Wat ik ook doe is echt enorm zweten...als ik al niks doe zweet ik al...echt zo ontzettend smerig!

En ik heb ook enorm last gehad van haaruitval...dacht echt dat ik niks zou overhouden!
Maar dat is gelukkig nu over.

Dus al met al valt het nog mee toch? En ja mijn strijd met me kilo's  zal ik toch wel houden!

Groetjes Linda  

Goed gepikt hoor dit onderwerp!

En ben het helemaal met mie eens dat ook mijn wondertje alles goed maakt!

Ook mijn onderkantje is nog gevoelig en haaruitval maar dat wordt gelukkig al minder.

Nog wel moe en wat sneller prikkelbaar(zielig vriendje!)

Maar verder al met al na een pittige bevalling snel opgeknapt.

Was vrij snel mijn kilo's kwijt en nu dankzij sonja bakker al 10 extra eraf yoehoe!!!

groetjes ramona

Terug
Bovenaan