Even "gepikt" van zomer 2006 forum!!

Leuke topic!

En herkenbaar, 's even kijken: mijn borsten zijn meer gaan hangen, het buikje is ook wat slapper (maar komt ook omdat ik nog maar minimaal sport), soms hoofdpijn, en ook dat zweten, vooral 'snachts, echt niet normaal. Ik kan me iets minder goed concentreren, en ben sneller moe. En ik kan mijn plas minder lang ophouden (bekkenbodem spieren slapper)
Maar ook een geweldig mooi mensje op de wereld gezet, is toch een machtig gevoel!
x Esther

Oh, dit is inderdaad wel leuk!  

Ik vind het zelf wel meevallen bij mij.
-Haaruitval is bijna zo goed als over. (daar integen ben ik ook echt veel haar kwijtgeraakt. Had echt kale plekken...)
-Moe
-borsten zijn een verdieping gezakt. Wel een cup groter gebleven.
-Buik! Dat nekt me wel! Die hangt er maar wat bij! Is ook wel mijn eigen schuld, ik doe niks om te zorgen dat het allemaal strakker word.
-een verslaving aan chocolade heb ik er wel aan over gehouden! Ik vond het altijd al wel lekker, maar nu...! Phoe!
-Ben ook meer gaan zweten. Is ook iets waar ik niet echt blij mee ben. Krijg er zoveel was van!

nou, dit was het wel zo ongeveer.

gr Anita

hoi,

Tja het is hier ook een drama....
Geestelijk schiet het hier niet op natuurlijk (wisten jullie al) en lichaamlijk is het net zo een grote drama.
Bekkenklachten.. nog steeds!!!  grotere borsten.. nog groter?? ja NOG GROTER!!  Mijn man klaagt overigens niet...
Ook het gewicht is een nutteloos iets.. ik was tijdens de zwangerschap niet veel aangekomen... bijna alles weer kwijt nadien... maar door dit alles bij elkaar weeg ik weer net zoveel als op mijn "Alledag"

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hallo!

Wow, 4 dec je bent wel erg veel kilo's kwijt!
Behalve soms vermoeidheid heb ik nix te klagen. Ben weer op m'n goede  gewicht na de 2 zwangerschappen. Van 54 naar 84 naar 57 naar 75 en nu weer 57. Zonder gedieet met veel gewandel en dansen met de kids! Buik heb ik nu een beetje, nooit gehad, maar vind t wel best zo. Borsten had ik ook nooit echt AA met de zwangerschappen een  Btje na de eerste bv een beetje slap de tweede fv en weer zoals ze waren, klein en stevig...
Nu heb ik (gelukkig, achteraf gezien) keizersnedes gehad Ioannis 40w  navelstreng verdraaid om zich heen, wou niet indalen, Billy is na  35w gehaald want ik had erge bloedingen. Down under alleen een littekentje (onder m'n bikini).

groetjes, Priscilla

Jaahh, zie je wel 4dec!

Hier mijn rijtje;

- Gewicht; drama! Maar dat was al na de eerste; Toen 20 kilo blijven plakken. De kilo's van de tweede zijn er af, maar die van de eerste raak ik nooit meer kwijt!
- Borsten; Een cup meer, ong. D. Vind ik prima, maar ze hangen wel veel meer. En aangezien ik bv heb gegeven met 1 borst, hangt de ene véél meer dan de ander.
- Buik; Blubber, blubber, blubber..
- Zweten; Doe ik ook ontzettend, maar dat is al gekomen na de eerste.
- Vergeetachtig; Ook gekomen na de eerste en nooit meer over gegaan!
- Bekken; Hier ook nog steeds erg veel last van mijn bekken bij lang staan, drukte en vermoeiheid (dus constant, zeg maar)

Dat was het wel zo'n beetje. Waar ik  het meeste moeite mee heb is mijn gewicht. Ook al ben ik al 4, 5 jaar zo zwaar, ik kan er maar niet aan wennen!

Sil

Goed he sil!! Hahahaha

En euuuuuhhh, je weet toch dat je borsten niet gaan hangen
van borstvoeding geven!!!  Hahaha

X 4dec

quote: 4 december reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2007 21:36:13'));

Goed he sil!! Hahahaha

En euuuuuhhh, je weet toch dat je borsten niet gaan hangen
van borstvoeding geven!!!  Hahaha

X 4dec

Zal vast toeval zijn dat die ene borst meer hangt!

Geweldig topic!

- die extra kilootjes! Gelukkig worden het er wel steeds minder, langzaam maar zeker kruipt de weegschaal weer naar mijn oude gewicht.
-blubberbuik, maar ja, buikspieroefeningen hé... toch maar weer eens mee beginnen...
- en dat zweten! Vinnik zo vreselijk naar!
- pigmentvlekken op mijn bovenlip. Zonder een goede camouflagestift lijkt het wel alsof ik een dikke snor heb. Maar omdat ik zo zweet blijf ik aan het smeren...

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan