Even "gepikt" van zomer 2006 forum!!

Ik lees dat er best veel van jullie last hebben van meer zweten... zooo irritant en zooo vies he!!
Ik vond het altijd zo vies uitzien als mensen zweetplekken hadden en nu heb ik ze zelf als ik niet uitkijk!
Wat doen jullie eraan??
Ik heb toevallig deze week ODOREX EXTRA DRY gehaald (gewoon bij drogist). Mag je max 2 tot 3 keer per week gebruiken en daarnaast mag je ook nog gewone deo gebruiken.
Ik heb het woensdag de eerste keer gebruikt en merkte meteen verschil!! Ben nu echt veeeeel droger!! (eigenlijk helemaal droog!)
Alleen het s'nachts zweten vind ik maar geen oplossing voor...

ff nog snel reageren voordat ik de zon opzoek!
~Maar je moet wel voorzichtig zijn hoor met odorex extra dry...een aantal jaren geleden heb ik het ook gebruikt en is er een abces weggesneden uit mijn oksel.
Je gaat de boel verstoppen daar en het zweet,vuil gaat zich dan ophopen.

Fijne ZOMERSE dag allemaal!!!!

Groetjes Linda

Ow, dat is dan weer minder...pffff...dacht ik dat ik eindelijk iets goeds gevonden had
Maar goed dat je het zegt hoor!
Weet iemand dan misschien iets anders wat goed helpt??

Salvia druppels van dr. vogel schijnt goed te helpen.
Ondanks dat ik me rot zweet heb ik het niet uitgeprobeerd...ben namelijk anti-geneesmiddelen....ook al is het homeopathisch.

Groetjes Linda

Oke, bedankt Linda! Misschien dat toch maar eens proberen dan..
En die odorex, hoevaak gebruikte jij die in de week?? Is het niet zo dat het niet goed is als je het meer dan 3 keer per week gebruikt??
Ik gebruik het nu 2 keer per week, het mag max 3 keer.

Grappig topic hoor, ik ben dunner dan voor mijn zwangerschap dus dat is mooi en verbazingwekkend want ik was 20 kilo aangekomen! Mijn haar is heel raar en stug geworden terwijl ik eerder altijd lekker zacht haar had en er zit ook totaal geen volume meer in. Mijn borsten zijn ongeveer hetzelfde gebleven qua grootte maar ik heb wel grotere tepels gekregen en dat staat wel heel dom bij cupje B. Ik heb door rugweën last van mijn onderrug gekregen vooral als ik ongesteld moet worden is de pijn af en toe niet te harden. Ook ik ben meer gaan zweten en heb meer last van speekselvorming gekregen vooral als ik veel moet praten en dat vind ik nog vervelender dan dat zweten. Verder heb tijdens mijn vruchtbare dagen veel last van slijmverlies dat vind ik echt supergoor maar het schijnt normaal te zijn na een keizersnede (weer een litteken rijker)  Die eeuwige vermoeidheid die voor mijn gevoel nooit meer over gaat maar gelukkig hebben meer dames er last van . Het geestelijke deel bespaar ik jullie maar daar word ik zelf al moe van.  

Groetjes,

Puk

heeej hallo,
wat een leuke onderwerp ken ik hier even klagen over me lichaam haha

ik heb na me zwangerschap overgehouden:

Grotere tepels  heeft iemand anders dit ook toevallig aan overgehouden?
Me borsten zijn gewoon weer op normale cup maat.. waarvan ik eerst wel op Pamela anderson leek  ik heb wel borst voeding gegeven! 1week.. meer kon helaas niet..
ik vind ze soms wel is lijken dat ze hangen? maar m'n man zegt totaal van niet..
m'n buik is gewoon weer helemaal strak al gelijk toen ik bevallen was.. maar als ik zit zie ik wel wat vetrollen..
ik heb verder geen striamen.. maar wel boven bij me benen klein beetje..
ik ben wel erg moe.. ik slaap meestal erg vroeg.. word dan door dani wakker gemaakt.. ben ik de heledag zo gaar.. maar ook als ik smorgens dani de fles geef.. val ik half in slaap me ogen vallen gewoon dicht snap er niks van..
Ik woog voor me bevalling 45 kilo.. Heel licht dus..
ben in totaal 15kilo aangekomen..
weeg nu dus nog 50 kilo..

dit was het wel zo'n beetje...

gr, Manuela en Dani

quote: manuelaendani reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 20:29:34'));

heeej hallo,
wat een leuke onderwerp ken ik hier even klagen over me lichaam haha

ik heb na me zwangerschap overgehouden:

Grotere tepels  heeft iemand anders dit ook toevallig aan overgehouden?

gr, Manuela en Dani

Hoi!!

tepels??? wat zijn dat???? hahaha had ik ze maar!!!
Ik heb echt kraters... dat wil je niet weten!! menig vulkaan is daar jaloers op!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan