A
Anoniem
Guest
Ik heb vanmiddag de schrik van mijn leven gehad. Ik was met Anne onze hond aan het uitlaten in het park. De hond stond brood te eten, wat hij niet mag dus ik riep hem terug. De hond bleef echter staan en ik stop met wandelen, laat Anne staan en loop iets van 3 stappen terug om de hond te roepen. Ik draai mij om en zie dat Anne met haar kinderwagen zo het hellingje richting de sloot rijdt. Ik begon te rennen maar de wagen ging vreselijk snel en ik zie hem zo te water gaan. Hij viel voorover in het water dus over Anne heen. Ik ben gelijk de sloot in gesprongen en heb de wagen omgedraaid en gelukkig zag ik dat Anne hoestend en proestend nog bij kennis was. Ik heb om hulp geroepen omdat ik de wagen niet alleen uit de sloot kreeg en ik vast stond in de blubber. Twee jongens hebben mij hierbij geholpen. Anne leek het allemaal zozo te vinden en reageerde heel rustig terwijl ik bijna niet meer op mijn benen kon staan. Nu uren later ligt Anne lekker in haar bedje en zit ik mij suf te malen hoe stom ik wel niet geweest ben en hoe het anders had kunnen aflopen. Dat ben je er altijd van overtuigd dat je het goed doet als moeder, dat je alles onder controle hebt, gebeurt dit. Ja ik ben echt de kluts een beetje kwijt.
Monique
Monique