Even van mij afschrijven

Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn.Kan het me welvoorstellen dat het kan gebeuren hoor want ik zet levi ook wel eens ergens neer met de wagen en loope dan met de hond juist richting sloot. Gelukkig hebben we nu een handige rem op dekinderwagen maar die had ik met mijn oudste zoontje zijn wagen ookniet.
I
k ben met mijn oudste zoontje een keer aangevallen door een hond terwijlikdie van ons uitliet. Aangezien wij een vrij onderdanige (maar wel grote hond) hebben wordt hij vaak zomaar aangevallen. Toen dus ook en in plaats van gewoon mijn hond los te laten of in ieder geval weg te lopen van de kinderwagen ben ik blijven staan waardoor mijn zoontje gekrabd werd door de vreemde hond omdat hij ind e wg stond.  Zo zie je maar iedereen heeft wel eens wat waarvan je later denkt hoe heb ik dat kunnen laten gebeuren.

Gelukkig is met bij jullie goed afgelopen en meestal ben je er zelf meer van onder de indruk dan de kids zelf.

groetjes chimene

Hoi Monique,

Wat een schrik zeg.... Gelukkig is het zoals het er nu naar uit ziet goed afgelopen. En voel je niet schuldig, want het kan iedereen gebeuren!
Feline was een keer de voordeur uitgekropen en mijn man was buiten en ik was binnen. Ik dacht dat mijn man op haar lette, niet dus.... zowat de tuin al uit de stoep op...

groetjes maris

Hoi meid,

pffff... Wat zal jij geschrokken zijn zeg!! Ik denk ook altijd dat zulke dingen niet bij ons gebeuren, maar ben ervan overtuigd dat we allemaal nog weleens de schrik van ons leven krijgen wbt onze kids.
Gelukkig is alles goed afgelopen!!
Ik hoop dat je ondanks alles je schuldgevoel een beetje weg kunt cijferen (makkelijker gezegd als gedaan, dat weet ik). Belangrijk is dat je er nix aan kon doen, en dat jullie op de verkeerde tijd en de verkeerde plaats waren. Kop op meid!!

Liefs Debby.

@Linda en Marloes, vind het jammer dat jullie zo op elkaar reageren. T is niet echt goed voor de sfeer hiero.
Ik ben er van beide overtuigd dat jullie het goed bedoelen, maar om dat nou zo bot te zeggen?? Vind ik wel zonde.

Oooooooooh wat zal jij geschrokken zijn zeg! Wat zijn ze snel he die kleintjes. Mette kan het ook ineens op een lopen zetten hoor. Je hebt het prima gedaan hoor meissie!

Enne Kezfan...als je in een verhaal iets mist betekent dit niet dat iemand de arts niet heeft gebeld. Je zin kwam ook op mij wat verwijtend en dwingerig over. Maargoed ik zie na 10 dagen vakantie dat er al een hele discussie is geweest en das alleen maar jammer. Ik betreur het erg dat Marloes er hierdoor niet meer is. Hopenlijk kan het vanaf nu met wat meer respect voor elkaar want het forum is er voor elkaar en hoort gezellig te zijn toch?

lfs ing

Ik ben het helemaal met Ing eens!! Het is hier een open forum en je kunt ook tegen reactie krijgen!! Maar ja als je daar niet tegen kan!

Ik hoop dat iedereen mekaar hun eigen mening laat houden! Ik vind het jammer dat Marloes zich hier niet meer welkom voelt!!

gr

Terug
Bovenaan