Even vergelijken!

Hoi,

Hier nog 1 die het doet als het nodig is.... daar is hier geen pijl op te trekken.
Wel de wc-bril  dagelijks een doekje.. blablabla..
Maar als er visite is geweest is de wc dus giga-misbruikt...
mijn man plast dus zittend, dus normaal heb ik daar geen last van.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi hoi,

Nou hier ook een echte poetsmiep! maar ik heb dan ook wel een makkelijk huis,als fenna slaapt doe ik dingetjes in huis:

Stoffen boven en beneden om de dag ivm allergie.
Zuigen 2a3keer per week.
Wassen meestal om de dag.
! a 2keer per week strijken
Badkamer 2keer per week
Wc meestal 3a4x per week.
En de ramen binnen meestal om de 4a5weken,buiten doet de glazewasser,vindt t zo;n shitwerk!

Maar sinds fenna er is ben ik een stuk makkelijker!

groetjes

hoi,

ik stofzuig elke dag beneden, heb elke dag wel een trommel was, een dweil ook elke dag en doe de wc, voor de rest kijk ik een beetje wat nodig is, ik ben niet zo'n poetser.

groetjes susanne

Komt ie:

Maandag:       Huiskamer stoffen, zuigen en dweilen.
                          Twee 60 graden wassen draaien.
                                Bovenverdieping zuigen.

Dinsdag:           Keuken en wc soppen.
                              1 was draaien.

Woensdag:     Strijken

Donderdag:   Bovenverdieping stoffen, zuigen en dweilen.
                          Badkamer soppen.
                          1 was draaien

Vrijdag:             Beneden zuigen.

Verder elke dag swifferen als ik niet zuig en een doekje over de wc.

Zaterdag konijn uitmesten.
Zondag doen we echt NIKS!!!! (probeer ik tenminste, maar als ik zie dat er wat vies is moet het schoon)

O ja en ramen zemen doe ik zelden.

IUEEW ik haat lijstjes. Ik ben geloof ik niet zon poetser. Als ik zie wat jullie allemaal doen...............Ik stofzuig en stof  1 keer per week het hele huis, dan doe ik meteen de wc en badkamer. Dweilen een keer in de 2 weken. Wel  lekker elke week een schoon bedje. Maar dames.......maak je niet te druk he! Ik weet dat ik makkelijk ben maar als ik  zie wat sommigen van jullie doen schrik ik wel  

Oké, ik poets wel veel, maar laat ik er wel bij vertellen dat ik me er wel goed bij voel.
Ik zou gruwelen van het idee om op een wc te moeten zitten die maar 1 keer in de week schoon wordt gemaakt. (ik zeg duidelijk ik hé!)
Bedenk dan wel dat ik een 4-jarig dochtertje heb, die er vaak een waterballet van maakt als ze gaat plassen; mevrouw kan nog niet goed bij de wc-rol, dus schuift eerst nog even lekker van de wc-bril af, voordat ze zich afveegt.
Ik probeer haar te leren om eerst een papiertje te pakken, voordat ze gaat zitten, maar dat is nog teveel gevraagd.

Maar iedereen moet lekker doen waar hij/zij zich goed bij voelt.
Sil

Ja dat scheelt. Ik heb hier geen 4 jarige rondlopen. Dan zou ik het wsc ook wel vaker doen. Moet ook zeggen dat ik het vaak gewoon niet zie, dat het vies is. Ik merk wel dat ik nu, omdat Jeske vaak over de grond rolt, al wat vaker ga stofzuigen. Je past je aan natuurlijk. Dat is logisch.
Mijn schoonmoeder vindt mijn huis vies. Ze zegt het niet maar ik kan het aan haar merken. Maar ik vind mijn schoonmoeder dan weer irri dus...........hihi daar zit ik dan niet mee. Maar idd iedereen is hier anders in.

ik doe bijna niets...
mijn vriend doet het meeste maar ook niet zoveel. Wel een paar keer stofzuigen beneden omdat onze dochter over de vloer dweilt, maar verder één keer in de week ofzo wat en dat doet hij ook...

Ik heb echt een hekel aan huishoudelijke dingen en hij doet het gewoon. Ideaal voor mij, voor hem wat minder...
Ik werk wel weer meer hoor, ik ben verder geen luie donder..

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan