even verhaal kwijt

Ik wil je bij deze onwijs veel sterkte wensen. Wij zaten 6 jaar geleden in hetzelfde schuitje. Bij ons werd ook gedacht aan een chromosoomafwijking. Wij hebben uiteindelijk met 21 weken de punctie laten doen, met 22 weken kregen we de eerste uitslagen en met 24 weken kregen we te horen dat ons kindje helemaal gezond was. Ik hoop en duim met jullie mee dat dit bij jullie ook zo zal zijn. Verder weet ik dat het wachten het allermoeilijkste is. Het leek bij ons wel of de minuten voorbij kropen, terwijl normaal een week voorbij vliegt. Succes en heel veel sterkte met alles!
 
Hallo allemaal,
Bedankt oor jullie medeleven
. @sieuwke ik ben 33 en dan krij je idd de ter nie standaard
@ ugli Betty wat fijn om te horen dat het ook positief kan aflopen. Het is best moeilijk om de positiviteit nog in te zien. Al laat ons kereltje zich steeds voelen als we in een dip zitten.
Gisteren punctie gehad en we hebben beide tot onze verassing bloed moeten prikken. Het viel best mee. Had alleen last toen hij oor de baarmoeder prikte maar ja, van de spanning had ik een harde buik. Ze willen ook onze chomosonen bekijken en onderzoeken. We krijgen het meest uitgebreide onderzoek. Waarvoor ze het achter de broek aan moeten zitten.
Bij de echo bleek dat de maag weer niet goed gevuld zat en ze vermoeden dat er iets met de slokdarm is. Maar dat kunnen ze pas later in de zwangerschap vaststellen....
Ik ben net gebeld en morgenmiddag hebben we een mri. Erg spannend. Donderdag de uitslag van de snelle test en 7 mei de volledige uitslag..
 
Terug
Bovenaan