Even vertellen....

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders,

Laatst ben ik met jullie meegegaan naar Amersfoort, vond het echt heel erg leuk! Ik kon jullie niet echt en jullie mij ook niet maar de sfeer in de hele groep was echt erg goed vond ik.

Nu ik weer mee ga naar mini dagje in Breda (waar ik ook woon) wil ik toch heel even mn verhaal doen want ik heb niet echt een standaard situatie op dit moment..

Tijdens mijn zwangerschap en kraamtijd stak de narcistische kant van mijn inmiddels ex vriend op. Dat was, om het heel netjes uit te drukken, heel  erg vervelend. Mijn kraamtijd was dan ook van zeer korte duur want 4 weken na de bevalling van Sep (die ook best heftig was) ben ik samen met Sep weg moeten gaan bij hem.. Ik woon sindsdien bij mijn ouders, goddank dat ik deze lieve mensen heb. De rechtzaak over bezoek is geweest, de vader mag Sep zien onder begeleiding bij de jeugdzorg. Tot nu toe heeft hij daarop geen reactie gegeven, wat wel aangeeft hoe graag hij dus Sep wil zien..   Gelukkig heb ik hele lieve vriendinnen en vrienden  die me echt door deze tijd hebben getrokken, waaronder ook Esmé, die ik niet genoeg kan bedanken daarvoor!

Inmiddels gaat t gelukkig allemaal weer helemaal de goede kant op. Ik heb (en dat is wel snel maar ja, t voelt goed) een nieuwe vriend. Hij heeft ook 2 kinderen en t klikt allemaal onwijs goed!
En zojuist kteeg ik telefoon dat ik aan ben genomen, dus ook een nieuwe baan !! jeeehhh hihi

Zo dan weten jullie in ieder geval hoe het zit als we op het forumdagje elkaar (weer) zien!

Groetjes Bianca mv Sep

Hee Bianca,

Proficiat met je nieuwe baan!!
Leuk hoor! Wat voor iets is het?
Ben blij dat het weer beter met je gaat maar wat een rottijd heb je achter de rug zeg jeetje.
Vind het echt belachelijk van je ex dat hij totaal geen interesse toont in Sep maar klinkt misschien stom, maar misschien is het maar beter ook. Beter geen contanct als elke keer gezeik. Maar moet daar eigenlijk ook niet over oordelen.

Hoe is het verder met Sep? Want ja, ik ken hem verder niet.. ben niet bij de forumdag geweest. Is het een leuk jongetje? Wel een leuke naam trouwens! Hoe kom je erop?

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ps: Dapper om hier je verhaal te doen!

Hoi,

Dank je!! Ben er ook heeel blij mee haha. Het is als activiteitenbegeleidster in een verzorgingshuis.

Met Sep gaat t gelukkig heel goed, het is echt vrolijk en makkelijk mannetje en natuurlijk heeel lief (dat vind waarschijnlijk iedere moeder wel haha). Zal eens een mooie foto zoeken..

X Bianca mv Sep

Oh vind ik wel een leuke baan!!
Had Sep al gezien in een andere foto-reportage maar ben benieuwd naar andere foto's hoor!

Hoi,

Helaas kan ik je de hand schudden, maar dat zul je vast wel ergens gelezen hebben. Mijn ex vertrok 8 weken na de geboorte van Siebe, nadat rond de 5 maanden zwangerschap bekend was geworden dat hij verliefd was geworden op een collega van notabene 22 jaar (zelf is hij 38 jaar).

Het is tot op heden een heel zware tijd geweest, maar gelukkig merk ik aan mezelf dat de acceptatie begint te komen en hopelijk leidt dat er toe dat ik zeer binnenkort weer mijn eigen "ik" ben en ook weer iemand tegen het lijf mag lopen die het wél leuk vindt met mij en mijn kindjes een leven op te bouwen. Maar voorlopig nog niets overhaasten, want ik ben er op dit moment nog niet echt klaar voor. Aan de andere kant, wanneer ben je er wél klaar voor. Nou ja, ik zie het allemaal wel. Eens komt het goed, zeggen ze, dus daar vertrouw ik maar op.......

Ik kan me dus heel goed voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben en wellicht nog ooit voelt en ben erg blij voor je dat je nu weer iemand bent tegen gekomen waar het goed mee klikt. Ik wens je ontzettend veel geluk toe, want dat heb je verdiend na alle ellende. Niet dat een ander dat niet verdiend heeft hoor, maar je zult wel begrijpen waarom ik dat zeg.

Liefs Fonske.

Hoi Bianca,

Wat fijn een nieuwe baan, goed gedaan joh!

Ik wil je heel veel succes wensen op je eerste dag.

Groetjes Nands, mv Tess (ook geen vader in beeld... helaas... maar het is goed zo!)

Heftig hoor! Knap van je dat je je verhaal hier wilt doen.
groetjes, Diane

Hoi Bianca,

Goh,wat je al achter de kiezen hebt..Gelukkig gaat het weer de goede kant op en hartstikke fijn   voor je dat je iemand hebt leren kennen en heel veel succes met je nieuwe baan.Het is je van harte gegund hoor meid.Knal er maar lekker tegenaan...

Liefs Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan