Even vertellen....

Jeetje, heftige verhalen zeg!
Wat fijn dat het met iedereen weer de goed kant op gaat, super!

Enorme lieve reacties van jullie zeg!! Dank je wel!!

En ook nog meer verhalen. jeetje ja t valt soms allemaal niet mee he. Gelukkig dat t bij iedereen nu wel de goede kant op gaat/en is gegaan!!!
Veel sterkte ook Fonske, hoop voor jou ook snel een flinke pot geluk!! En Cissy, wat een verhaal zeg.. jeetje.. gelukkig dat je nu lekker je mannetjes hebt en er maar veel van mag genieten!!

xxx  Bianca mv Sep

Meiden wat een verhalen zeg.
Als ik dat zo lees denk ik pff heb echt veel geluk hier. Dan zit ik af en toe te miauwen over slechte nachten

Ik vind het erg dapper dat jullie je verhaal zo neer durven te schrijven hoor.
Ik neem ook altijd mn petje af voor de mama's die het allemaal alleen opknappen
Zet hem op meiden!

Pauline

hoi hoi

jeetje meiden wat een heftige verhalen allemaal en wat hebben jullie allemaal veel ellende meegemaakt....

tevens knap dat jullie  het hier van je af kunnen schrijven.....

ik wil jullie allemaal een knuffel geven en hoop echt dat vanaf nu het zonnetje echt mag schijnen voor een ieder van jullie..

knuffel tobi

Haai!

Ik denk dat een ieder zijn eigen rugzakkie heeft met verhalen maar sommigen mogen in de uitverkoop op zoek naar een nieuwe hoor! Wat een verhalen! Ik heb ook wel het één en ander te verstouwen gehad maar bij een ander is het altijd erger.. ( Gelukkig maar, anders voel je je continue "zielig".. sneppen jullie me een beetje?)
Kop op hoor meiden! Jullie zijn reuze dapper!! En een glimlach van je kindje maakt een heleboel leed weer goed toch?

dikke Knuff voor allen! marieke

Inderdaad,.. zo heeft een ieder zijn rugzakje met bagage. Je kunt wel vragen of iemand je rugzakje wil hebben, maar daar is tot op heden nog  nooit iemand ingetrapt

En daarom,.. Als je hem toch niet kwijt raakt kun je allicht nog vragen of iemand je wil helpen sjouwen, toch?

Ik zeg altijd maar zo;

Lekker vooruit kijken en alleen dat uit het verleden gebruiken wat de toekomst mooier maakt!!!

Sterkte meiden!!

Esmé mv Kay

Hoi meiden,

De reden dat ik mijn verhaal vertel is ten eerste omdat ik echt het idee heb dat ik de meeste van jullie aardig heb leren kennen hier en dat als we elkaar zien dat jullie ook het verhaal achter die persoon kennen.
Ten tweede omdat ik voor Bianca (en de andere alleenstaande moeders hier) heel erg veel respect heb voor de manier waarop zij zich staande (moeten) houden en dat ik wil zeggen dat alles ergens goed voor is (niets in het leven gebeurd voor niets).
Eigenlijk wilde ik mezelf een beetje als voorbeeld stellen, ik ben na alle ellende supersterk uit de strijd gekomen en kan nu (pas) weer genieten van de dingen die ik heb.
Begrijp me niet verkeerd: vergeten doe je nooit, maar je geeft alles een plekje.

Nogmaals meiden: petje af voor jullie en het zonnetje gaat ook voor jullie weer schijnen!

Liefs van Cissy

PS en uiteraard ben ik natuurlijk in december 2005 zwanger geraakt , foutje hihi

Terug
Bovenaan