even voorstellen aan jullie allemaal

hallo allemaal,

ik ben inge, en ik ben moeder van jullian die op 20 feb geboren werd.
ik ben jong moeder geworden (nu 24) en zou het leuk vinden om in aanraking te komen met andere (jonge) moeders.
Jullian is 2 weken te vroeg geboren en was erg klein, hij woog 2045 gram en was maar 45 cm lang.
daar zie je nu gelukkig maar weinig van! hij is nu 69 cm en weegt alweer 7 kilo! wij zijn natuurlijk helemaal trots op onze kleine man!
ik zou het fijn vinden om met iedereen te delen en verhalen te horen van moeders die ook een kleine baby hebben gekregen.

groetjes!!!
 
Hoi Inge,
Ik ben een januari mama. Tymo is 20 januari geboren, 4 dagen te vroeg en hij was behoorlijk mager! Geen vetje te bekennen op dat hele mannetje, terwijl hij niet echt klein was, 49cm. Hij woog alleen 2890 gram, dus dat was niet zo veel. Ook bij hem zie je er nu helemaal niks van, het is zo enorme kerel aan het worden! Ik ben ook een (bewust) jonge moeder, ik was 23 toen Tymo geboren werd, nu inmiddels 24. Soms word je nog wel eens raar aangekeken dat je al zo jong moeder bent, maar aan de andere kant zie ik het ook steeds meer om mij heen gebeuren. Af en toe vinden wij het ouderschap best zwaar, helemaal nu wij midden in een verhuizing zitten, maar we genieten ook enorm van onze kleine man! Geweldig om die stapjes in de ontwikkeling keer op keer te zien!
Liefs,
Marjolijn
 
hallo marjolijn

ik was ook nog net een maand 23 toen ik beviel van jullian.
ik krijg idd ook erg vaak naar mijn hoofd gegooid van oooo kijk daar heb je weer zon tienermoeder, erg jammer!
maar dan zeg ik gewoon tegen die mensen goh bedankt voor het compliment!!!
hahahaha dan moet je ze zien kijken hahaha.
wij zijn niet bewust zwanger geworden, maar we waren vanaf dag 1 heel erg gelukkig met de komst van onze kleine man.
wat kan tymo allemaal al qau zitten en brabbelen?
jullian kan al staat tegen de tafel en achteruit kruipen, en met een beetje hulp kan hij zitten.\ook brabbeld hij de hele dag de k, m, o en r helemaal geweldig vind ik dat!!!!
wij zijn ook bezig om ons huis te verkopen, het staat nu al een jaar te koop, het is een mega klein huis, hoop dat et snel verkocht word want we slapen met zn 3en op 1 kamer.
en jullian moet toch een keer zn eigen slaap kamertje krijgen. veel plezier met jullie huis, en succes met de verhuizing!

leuk dat je regageerde!!! fijn om met iemand anders te delen over jong moeder zijn.

liefs! inge
 
Hoi Inge
Welkom bij ons club .
ik hoop dat forum weer actief wordt want sinds geboorte van de kinderen werd heir erg rustig .
mijn kind is 7 maanden geworden hij kan omrollen en ook met help zitten en bbetje kruipen naar voren en gluiden maken .
morgen weer naar cb om te wegen en meting .
Groeten
Huda moeder van Ali
 
Hoi Inge,
Tymo is nu inmiddels 8,5 maanden. Hij kan vanaf 6 maanden zelfstandig zitten. Hij kan zich optrekken tot stand aan de box, salontafel, ons been, eigenlijk aan alles wat hij te pakken kan krijgen haha. Hij begint zich nu ook langzaam voor te bewegen langs de rand van de box/tafel. Hij kruipt ook achteruit, maar dat vind hij heel frustrerend, dus tijgert hij en door middel van zit/lig/rol beweegt hij zich voort. Tymo is altijd druk met van alles, hij zit nooit een momentje rustig te zitten. Daarom denken wij ook dat hij voordat hij een jaar is, hij kan lopen haha. Het enige jammere is dat hij het woord 'nee' nog niet begrijpt, daar is hij te klein voor, dus dat maakt het wel lastig haha. Tymo kan ook al aardig brabbelen, maar de laatste twee weken is hij weer continu heel hoog aan het gillen, dat vind hij prachtig.
Wij hadden de mazzel dat we in een huurwoning zaten, dus geen huis hoefte te verkopen voordat we een nieuw huis gingen kopen. Morgen gaan we verhuizen, dus Tymo is al drie dagen bij mijn ouders en hij is inmiddels wel een beetje van slag. Vervelend om te zien, ook al weet ik dat dit even niet anders kan en het beste is voor hem.
Inderdaad jammer dat mensen af en toe met zo'n veroordelende blik naar je kunnen kijken. Ik vind het vooral irritant omdat sommige mensen dan niet willen geloven dat wij hier echt bewust voor gekozen hebben. Maja, wij zijn gewoon lekkere jonge moeders, die nog heel flexibel zijn, snel weer terug in vorm komen en als de kinderen straks tieners zijn, kunnnen wij ze nog steeds prima volgen met onze begin dertig jaar haha.
Nou ik ga weer snel verder met inpakken, wat dat moet hoognodig gebeuren!
Liefs,
Mar
 
Hoi Inge,
Ook ik heb op mijn 23ste een kind gekregen (Stan, geboren op 19 februari) Inderdaad leuk om ook wat reacties van jongere moeders te zien. Heb toch vaak het gevoel dat ik er een beetje 'tussenhang' op deze leeftijd. Met name omdat ik nog geen baan heb (ik was zwanger aan het einde van mijn studie, dus wilde ik nog niet gelijk gaan werken). Mijn man is wel een stuk ouder (35).
Groetjes,
Cindy
@ inge, veel succes met het verkopen van jullie huis
@ marjolijn, hopelijk is de verhuizing goed gegaan
 
Hoi Inge,
Ook ik heb op mijn 23ste een kind gekregen (Stan, geboren op 19 februari) Inderdaad leuk om ook wat reacties van jongere moeders te zien. Heb toch vaak het gevoel dat ik er een beetje 'tussenhang' op deze leeftijd. Met name omdat ik nog geen baan heb (ik was zwanger aan het einde van mijn studie, dus wilde ik nog niet gelijk gaan werken). Mijn man is wel een stuk ouder (35).
Groetjes,
Cindy
@ inge, veel succes met het verkopen van jullie huis
@ marjolijn, hopelijk is de verhuizing goed gegaan
 
Hoi Inge,
Ook ik heb op mijn 23ste een kind gekregen (Stan, geboren op 19 februari) Inderdaad leuk om ook wat reacties van jongere moeders te zien. Heb toch vaak het gevoel dat ik er een beetje 'tussenhang' op deze leeftijd. Met name omdat ik nog geen baan heb (ik was zwanger aan het einde van mijn studie, dus wilde ik nog niet gelijk gaan werken). Mijn man is wel een stuk ouder (35).
Groetjes,
Cindy
@ inge, veel succes met het verkopen van jullie huis
@ marjolijn, hopelijk is de verhuizing goed gegaan
 
Terug
Bovenaan