even voorstellen aan jullie allemaal

hallo Cindy,

wat leuk dat je reageerde.

ja idderdaad het lijkt echt alsof we er tussenhangen hahahaha.
mijn vriendin is nu ook zwanger en zij is 25 en zij kan zich erg storen aan de vraag was het gepland??
en het is ook zo, ookal ben ik 24 en was ik nog net een maand 23 ik vind dat je op deze leeftijd juist leuk is om een kind te krijgen!!!
eerst was ik erg onzeker omdat ik bijna net als jou in mijn examens zat van school ik deed een bbl opleiding verkoopster en werkte 4 dagen en 1 dag ging ik naar school met mn dikke buik!
en toch ben ik geslaagd en heb een prachtige zoon gekregen.(Op 20 februari)
die baan van jou die komt er vast wel!!!!
ik heb een mega ruzie gehad met mijn baas omdat ik 2 dagen wou werken en hij heeft me daadwerkelijk 2 keer een formulier laten tekenen dat als ik nog 1 keer niet kon werken ik eruit lig, puur omdat ik niet 2 keer een dag kon werken omdat er geen oppas was(moet jhij me maar niet 5 dagen in plannen)
maar ik werk er nog steeds alleen dan op een andere afdeling waar ze iemand voor 2 dagen nodig hadden dus kortom alles valt te regelen.
wat voor opleiding heb jij gedaan dan?
ik vind het juist fijn voor je dat je nog niet bent gaan werken ik zou het hyeerlijk vinden om elke dag bij mijn zoontje te zijn. ben een beetje jaloers hahah.

hoe ver is stan al dan met zijn ontwikkeling? kan hij al zitten enz..

groetjes!!
 
Hoi Inge,

Fijn dat je gewoon kon blijven werken daar. Wel vervelend dat je daarvoor eerst zo'n ruzie hebt gehad.
Zelf heb ik gezondheidswetenschappen gedaan. Ben wel aan het kijken voor een baan, maar de meeste dingen die mij leuk lijken zijn in de Randstad (woon zelf in Zuid-Limburg, dus dat is wat ver). Aan de ene kant is het wel lekker om vrijwel iedere dag bij Stan te zijn, aan de andere kant voel ik me wel een beetje schuldig..

Stan kruipt sinds 2 weken flink rond. Hij kan ook zelf zitten (af en toe kiept ie npg wel eens om) en staat sinds gisteren aan de rand van de tafel. Zelf optrekken lukt nog niet .

groetjes
 
Terug
Bovenaan