Even voorstellen: de eerste

hey Suus, nou ik hoop dat je geklus geholpen heeft hihi. Hoe ga je nu de komende twee weken in?

hey weekee!

jij bent snel met reageren?
ook al verslaafd aan dit forum..ik bijna al wel,
wil elke dag wel ff kijken!
hoe ik de komende weken in ga..pfff hoop dat ik me er niet zoveel meer bezig hou!
ben er echt dag en nacht zowat mee bezig. heb jij dat ook zo erg?
maar gaan ook gewoon door met klussen,niet om de dag hoor..gewoon als
we zin hebben!hihi..je weet nl maar nooit!weet ook nog niet wanneer mijn eisprong is.
hoop gewoon morgen!!word jou man/vriend al gek van je? die van mij wel!haha
en ga je ook van die ovulatietesten gebruiken?ik ga t denk wel doen,als t deze x niet lukt.

nou jij ook succes met alles en we komen mekaar hier vast nog wel tegen!!

suus

haha ja ja, ik ben al aardig verslaafd.

Mijn man wordt nog niet gek van me hoor, hij wil het zelf ook erg graag. Maar hij zou zelf niet op een forum als dit posten, dat is dan echt weer vrouw-eigen. Ik ben benieuwd wanneer hij me gaat vertellen dat ik er toch echt teveel mee bezig ben.

Op mijn werk zit ik tussen de baby's en ik zie mezelf al met een kleintje... hopen dat het snel gebeurd, maar dat heb je niet in de hand.

Ik weet nog niet of ik de testen ga gebruiken. ik wil eerst eesn kijken wat mijn cyclus wordt. Maar laat me ff weten hoe jij over die testen denkt, wanneer je ze hebt getest. succes nog!

hoi,

gebruik de testen nog niet..weet ook niet of ik het wil gaan gebruiken,
eerst idd maar ff kijken hoe alles nu verloopt,
maar hoor wel veel positieve verhalen over de testen.
we zullen zien!

groetjes suus

Dag weekee,

Ik ben 28 jaar en we zijn begin oktober gestopt met de pil. Ik heb behoorlijk veel last van ontpillen. De eerste twee maanden ontzettend misselijk, opgezette buik, wegtrekkers etc. Vervolgens ben ik 3,5 week lang ongesteld geweest en godzijdank was ik met oud en   nieuw niet meer ongesteld. Het heeft me gesloopt die ongesteldheid dus afgelopen week maar niet gewerkt want ik kon niet meer. Ik heb altijd erge last gehad van mijn ongesteldheid maar na 10 jaar de pil had ik gehoopt dat het minder zou worden niet dus.
Ik ben ondertussen ook erg verslaafd aan dit forum. Lees elke dag even bij, In het begin had ik nog gepost maar nu wil ik zelf ook steeds vaker posten.
Het is zou herkenbaar wat iedereen schrijft. Vanaf het moment dat je stopt  hoop je (ik iniedergeval) snel zwanger te worden en in je omgeving hoor je alleen maar dat mensen zwanger worden. En op tv viel me die zwangerschapsprogramma eigenlijk nooit zo op en nu lijkt het wel of er elke dag wel 1 of twee zijn.
De jaloersheid komt soms bij me opzetten en dat heeft me verwart. Na het lezen van het forum kwam ik erachter dat meer dat hebben. Dat was zo'n opluchting. Ik ben nog niet gek.

Nu klussen we dapper door en hebben inmiddels ook de sensitesten gekocht. Zie ergens anders op forum over mijn vraag.
Ook mijn vriend is niet zo met forums bezig. Hij vindt het prima maar zelf heeft hij geen behoefte.

liefs philea

@Suus: oh okay, nou ja mocht je ze gaan gebruiken...dan hoor ik het graag. Ik hoor ook voornamelijk positieve berichten namelijk.

@ Philea: gezellig dat je meekletst. Ik ben nog maar net gestopt, maar ik kan me zo voorstellen dat er ook enige jaloezie bij mij zou optreden als je het telkens probeert en het niet lukt terwijl het een ander prima lukt.

Het zelfde...soms hoor je meiden die zwanger zijn na een verkrachting...VRESELIJK erg natuurlijk!!! Maar sommige stellen die heel graag willen proberen en proberen maar...soms lijkt het gewoon wat oneerlijk verdeeld.

En wat naar van je lange ongesteldheid....dat hoop ik toch echt niet mee te maken. Na 3,5 week zul je idd bekaf zijn. Ik heb ook altijd erge ongesteldheidspijnen gehad...hopelijk komen die niet terug.

hey allemaal,

@ philea:   jeetje wat een verhaal over dat ontpillen!
                              mag ik nog in mijn handjes knijpen..
begonnen die klachten direct na het stopen met de pil?
maar gezellig dat je mee kletst!

liefs suus

* suus: Tja helaas voor mij begonnen die klachten al de eerste maand van ontpillen. Alleen waren ze niet zo erg. Beetje misselijk, last van buikpijn. De tweede maand erger en toen tijdens die lange ongesteldheid tja toen was het erg. Het ergste was nog dat mijn husiarts zei: " even door de zure appel heen bijten"  Even!!!!!!
Weet je wel hoe zuur die appel is!!!.
Maar ja ik heb het overleefd en nu worden de klachten echt een stuk minder.

* weekee: idd vreselijk als iemand verkracht is en dan zwanger. Of stellen waar het niet of moeilijk bij lukt. Ik vind het zo hard verscheurend. In mijn werk kom ik ook stellen tegen die hun kind mishandelen of kinderen nemen alsof het snoepgoed is en wegdoen als ze genoeg van hebben. Erg pijnlijk om te zien.

Ik houd de goede moed erin. Al met al nog niet zo lang geleden gestopt dus we gaan met frisse moed verder.

Terug
Bovenaan