Even voorstellen: de eerste

Hallo!

Ik ben 28 jaar en sinds oktober gestopt met de pil. Ik heb ook wel het e.e.a. gemerkt van het ontpillen. Ook misselijk en opgeblazen gevoel, daarentegen is mijn humeur echt een zonnetje geworden en is mijn zin in sex (en zeker rond de ovulatiedagen, wat alleen maar goed van pas komt) enorm gestegen!

Vriendjelief moet nog wel even wennen aan het idee dat hij nu zomaar eens papa kan worden. 1ste cyclus was 29 dagen en de 2de 30 dagen, waarna ik echt maar 1 dag ongesteld ben geweest. Nu op naar de echte 2de probeer ronde! Rond 18,19 januari eisprong, dus gaan we weer knutselen.

Moet zeggen dat het momenteel echt iedere minuut van de dag in mijn hoofd zit en heb moeite om afstand van alle internetforums te nemen. Veel lezen en er lekker mee bezig zijn...

Hebben jullie dat ook, dat je het niet meer los kan laten??

Greetz Rossia

Hi Rossia,

oh ja ik denk dat 99% van alle vrouwen hier er heel veel mee bezig is. Het is een stap die je op een gegeven moment hebt gezet (je stopt met anticonceptie om kinderen te krijgen) en ja dan wil je dat zo snel mogelijk...en er alles over weten natuurlijk.

Grappig om te horen dat je vriend hetzelfde gevoel heeft als mijn man. Die zat ook al "ach is niet erg als we niet zo heeeeeel snel zwanger worden...dan kunnen we er misschien nog even aan wennen??" terwijl hij op andere dagen al praat alsof we zo gaan bevallen haha. De mannen vinden het gewoon ook erg spannend...al zullen ze dat niet zo snel toegeven natuurlijk ;)

@ Philea: ja vreselijk he? Een familielid van mij komt ok dat soort gevallen tegen en dat is inderdaad hartverscheurend. Soms vraag je je af of sommige mensen wel kinderen hadden moeten krijgen.

Oh en dames...goed niwues: Ik heb een vaste aanstelling op mijn werk!!! :) Dat heb ik vandaga te horen gekregen en ik ben er natuurlijk erg blij. Als we zwanger waren geworden en ik had nog geen vaste aanstelling is dat natuurlijk geen einde van de wereld, maar dit geeft toch financieel even meer zekerheid :)

Succes met klussen dames!!

Hoi

ik ben sinds nov gestopt en eerst was ik ook vrij nuchter. Nu ik het een en ander voel (misschien is het echt niets hoor) wordt het echt wel spannend. Vorige maand voelde ik dit namelijk allemaal niet. Toen werd ik idd ongi dus dat klopte. Nog een weekje wachten dan eens testen, denk ik dat nu toch echt gaat gebeuren allemaal. best eng.

Groetjes Kleintje K

Hoi, wat spannend voor je :) Laat je het allemaal even weten?

@ weekee   gefeliciteerd met je vaste aanstelling!!
is een lekker gevoel he,dat je financielle zekerheid hebt.
kunnen jullie lekker snel zwanger worden!

@philea     grrrr die huisartsen ook altijd met hun makkelijke antwoorden!!
maar gelukkig gaat t nu beter met je!

@ allemaal     heb nu zelf ook een paar klachten...(denk zelf dat ik ze te graag wil voelen)
steken links onder in buik vanaf vanacht.
gister bloedend tandvlees!heb ik nooit last van!
en tepels die annvoelen als blauwe plekken..

maak mezelf helemaal knettergek!!maar denk(hoop niet) dat t met t ontpillen te maken heeft.7 jan mijn ei gehad.als mijn cyclus goed is...(doe geen ovutesten)

nou meiden succes met alles!!en snel veel goede berichten!!

Dankjewel dankjewel. Ja laten we hopen dat dit goede nieuws bevordelijk werkt haha.

Enne...wat vervelend van al die aandoeninkjes. bloedend tandbvlees ook..vreemd.. maar hey, je weet maar nooit :) Laat ik zavhtjes voor je duimen.

Succes nog allemaal

Hoi Hoi

Ik werd dinsdag echt helemaal gek. Al vanaf zondag vreemde gevoelens en misselijk en moe. Moest het echt even kwijt. Thuis hebben we het ook aan niemand verteld maar soms moet je toch je ei kwijt. Gelukkig kan ik daar met mijn vriend goed over praten. En dan ga je he... als dit, als dat.....
Heerlijk als je je even laat gaan maar je moet wel realistisch bllijven. Gisteren was het weer een stuk minder maar niet weg. Dan denk je meteen oh nee toch niet.
Nog even wachten tot maandag en dan gaan we testen, als ik niet ongi word.

Allemaal veel succes en ik ben blij dat we er hier over kunnen praten.

Tja ik zit nog maar NET in de eerste ronde, maar ik kan me zeker voorstellen dat je er gewoon veel mee bezig bent. je wilt het ook zo graag!!

Wat fijn dat je er goed met je vriend over kunt praten. dat heb ik met mijn gelukkig ook en soms dromen we ff weg en praten we alsof we al zwanger zijn. Ach ja..het zal wel een keer komen. Ik denk dat ik pas de echt zenuwen voel zodra mijn eerste NOD eraan zit te komen.

Ik HOOP natuurlijk dat jou ongesteldheid om de goede reden uitblijft :) toi toi toi!

Terug
Bovenaan