Even voorstellen! En meteen een vraagje over de mexicaanse griepprik.

ow ja wat ik vergeet te zeggen is dat het 4 jr geleden al in italie getest is.... dus de risico's zijn al bekent...

Dag Kim, Ik wil ook nog even reageren op je onderwerp. Ik zit ook heel erg in dubio. k Ik ben nu ruim 15 weken zwanger. Ik heb vanddaag weer op tv gehoord dat wij als zwangeren, kinderen tot 4 jaar en de anderen ernstige gevallen zich in moeten laten enten. Het schijnt dus niet gevaarlijk te zijn voor het kindje. Ik weet het ook nog niet. Ik ga morgen ook vk en huisarts bellen wat ik moet. Il laat mijn beide kinderen van 2 en r wel inenten. Ik heb ook een gevoel dat het wordt opgeblzen. Ik krijg ook altijd wel de griep en ik overleef het altijd. Ik ga nog maar even weken en wegen wat het besteis.

groetjes José

Hoi kim

en alle andere twijfelende mama's :D Ik vind het ontzettend lastig. Ik neem morgen ook contact op met de vk hierover. Mijn huisarts zegt ook dat ze er lang mee gewacht hebben en nog steeds kunnen ze geen garantie geven dat het niet schadelijk is voor het kind. Ik ben eerder dit jaar bevallen van een dochter die na 8 min. overleed omdat zij te vroeg was geboren (21w3d). Nu ben ik 22 weken en 3 dagen zwanger. Door de geboorte van mijn oudste dochter ben ik nu heel erg aan het twijfelen. Ons kindje waarvan ik nu zwanger ben groeit hartstikke goed en alles zag er goed uit op de 20 weken echo. Maar wat nu als ik door die vaccinatie iets verstoor? In deze periode worden alle organen ontwikkeld? Is de placenta zo sterk dat het eventuele schadelijke stoffen kan tegenhouden? Ik vind het zo ontzettend lastig en ik ga er toch echt eerst meer informatie over vragen voordat die spuit erin gaat. Hoe schuldig zou ik me voelen als er straks iets mis is met ons kindje terwijl ze nu veilig in de buik zonder prik hartstikke gezond is en het goed doet?! Ik vind het erg lastig. En ik vind de site van grieppandemie ook niet echt duidelijk. Er worden overal ontwijkende antwoorden gegeven en er word niets concreets gezegd! Daar hou ik niet zo van ik wil graag duidelijkheid hebben! En waar kunnen we straks aan de deur kloppen als het wel schadelijk bleek te zijn?

Liefs Sam mama van Nova* en .....?

Terug
Bovenaan