Even voorstellen.....!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ik ben Marisca en ben 24 jaar oud, ik woon sins twee jaar in rijswijk (zh) met mijn vriend en heb het hier erg naar mijn zin, ik ben eind februari gestopd met de pil en vind het echt heel spannend, ik denk dat ik niet de enige zal zijn haha......... ik wens iedereen hier heel veel succes....!!!!

groetjes marisca...

ik heb ook gelijk een vraag, hoe rekenen jullie je siclus   uit want ik snap er echt niks van haha, en moet ik wachten tot dat ik ongi word om dat uit te rekenen...?

groetjes marisca...

Hoi,

Heel veel succes met zwanger worden! wij willen er ook voor gaan alleen nog wat twijfels over werk ed. ( zie artikel 'wat zouden jullie doen')
Leuk ook dat er ook relatief jonge vrouwen zwanger willen worden, ik dacht even dat ik met23 heel jong was maar volgens mij zijn er op dit forum nog wel meer jonkies die er gewoon aan toe zijn! ik heb wel een 'oude' vent (33... sorry....is niet oud)

Nogmaals veel suc6 en laat nog eens wat horen!

Gr. Roseliek

Hoi,

Heel veel succes met zwanger worden! wij willen er ook voor gaan alleen nog wat twijfels over werk ed. ( zie artikel 'wat zouden jullie doen')
Leuk ook dat er ook relatief jonge vrouwen zwanger willen worden, ik dacht even dat ik met23 heel jong was maar volgens mij zijn er op dit forum nog wel meer jonkies die er gewoon aan toe zijn! ik heb wel een 'oude' vent (33... sorry....is niet oud)

Nogmaals veel suc6 en laat nog eens wat horen!

Gr. Roseliek

Hoi roseliek,

ja gelukkig zijn er ook jonge vrouwen die er klaar voor zijn, ik vind dat leeftijd er niet zo toe doet het is een gevoel, het gaat kriebelen dat is bij ons het geval haha, ik zit ook in het zelfde schuitje als jij, ben ook mijn baan kwijt maar om nu weer ineens te zeggen van we wachten nog even nee, we zijn er klaar voor en ik ben al aardig aan het soliciteren en ik denk dat het niet lang meer gaat duren voordat ik weer een baan heb gelukkig, je zal denk ik regelmatig iets van mij lezen want ik heb echt geen idee wat me allemaal te wachten staat haha, ik wens jou succes met alles.....

groetjes marisca....

quote: marisca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2006 15:52:45'));

ik heb ook gelijk een vraag, hoe rekenen jullie je syclus   uit want ik snap er echt niks van haha, en moet ik wachten tot dat ik ongi word om dat uit te rekenen...?

groetjes marisca...

hoi,

(Het forum deed weer raar vandaar 2x het berichtje)

Kijk eens op babybrabbel.org
hier kun je via een vruchtbaarhediskalender kijken wanneer je het vruchtbaarst bent door je 1e dag van je laatste ongi in te vullen en het gem. aantal dagen van je cyclus aan te geven. je krijgt dan een kalender voor een aantal maanden.

Gr. Roseliek ( soms ook Roos voor het gemak)

Hoi,

Ik ben 23 en dacht inderdaad ook dat ik toch wel een jongere was. Gelukkig niet!
Ik ben in oktober gestopt met de pil. Na 3 maanden was het raak, helaas op 14 februari  erachter gekomen dat het niet goed zat. Dus nu gaan we er weer helemaal voor.
Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, als het gelijk weer regelmatig is dan 16 maart.
Succes met zwanger worden!

Gr. Ank

Terug
Bovenaan