Even voorstellen.....!

Hoi hoi

oke bedankt ik ga gelijk even kijken.

groetjes marisca...

hoe weet je hoelang je syclus duurt....? miss en domme vraag maar ik heb altijd de pil geslikt....

groetjes marisca..

tsjaa..... das idd moeilijk... je zou dan eerst een paar x 'natuurlijk' ongi geweest zijn om dat te weten, maar gemiddeld is het 28 dagen maar ik lees hier ook weleens dat het wel 35 kan zijn of dat de 1e 'natuurlijke' ongi na de pil pas na 60 dagen komt...

ik had de strip afgemaakt en snel ongi geworden maar dat was nog van de pil zegmaar, toen ong. 3 weken later ongesteld en nu moet het deze week gaan komen, ik hoop het wel want dan heb ik een korte cyclus! (zwanger kan ik nog niet zijn dus vandaar blij...)

Gr. Roos

ja indd ik ben ook voor hel laatst ongi geweest van de pil dat was 22 feb, ben nu ong  drie weken verder en heb pijn in me buik en eierstokken, we hebben wel al geklust haha, maar zwanger dat kan volgens mij nog niet.......dus daar denken we nog maar niet aan...

groetjes marisca

quote: marisca schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2006 15:26:27'));

Hallo allemaal,
ik ben Marisca en ben 24 jaar oud, ik woon sins twee jaar in rijswijk (zh) met mijn vriend en heb het hier erg naar mijn zin, ik ben eind februari gestopd met de pil en vind het echt heel spannend, ik denk dat ik niet de enige zal zijn haha......... ik wens iedereen hier heel veel succes....!!!!

groetjes marisca...

Hai Marisca,
Ik ben Wendy en 33 jaar,ik ben   ook gestopt met de pil eind februari,om precies te zijn de 20ste.Je bent inderdaad niet de enige ik vind het ook super spannend.En vanaf dag 1 ben ik al verslaafd aan deze site,haha

Groetjes Wendy

hoi marisca,

Op www.babybrabbel.nl ga je naar interactief en dan kies je voor vruchtbaarheidskalender,daar kan je je cyclus zelf goed uitrekenen.
Mijn kalender ligt op mijn nachtkastje zodat ik precies weet wanneer we moeten klussen.

groetjes

hey marisca

ik ben queenie, ik ben ook 24 en ga nu al weer voor mijn 2 kindje.
je bent niet te jong hoor dat gevoel komt van zelf ( drang naar een kind)
mijn dochtertje is nu 5 en ik verlang zo naar een 2 kindje, we zijn nu ook al een tijdje bezig en ik hoop dat er snel resultaat komt.er zijn volgens mij ook bestwel veel jonge meiden die op deze forum aanwezig. maar het is leuk om te zien dat je niet de enigste bent die zo jong al aan kinderen denkt. mijn vriend is 34 en wilt ook heel graag 1. hij is niet de vader van mijn eerste.   ik wens jullie allemaal veel succes met klussen.

dikke kus queenie.

hoi allemaal,
bedankt voor jullie reactie's.
ik ben blij dat er meer jonge vrouwen zijn op dit forum,
ik ben 16 feb gestopt met de pil en 22 feb was ongi,
ik voel nu heel veel gebeuren in me buik, het steekt het rommeld, rugpijn enz,
heb al een paar dagen het gevoel dat ik ongi moet worden maar tot nu toe
nog niks gezien haha, ik weet nu ook niet echt wanneer ik ong moet worden dus ik wacht maar even af (zit niks anders op ).......!

groetjes marisca......

Terug
Bovenaan