Even voorstellen.....!

Hoi hoi,
Wat leuk, nog meer jonge meiden die een kind willen!!
Ik ben 23 jaar en we willen graag een 2e kindje. Ons zoontje is bijna 2 en het lijkt ons reuze leuk als hij een speelkammeraad krijgt. Het gaat nog niet vanzelf, we gaan nu net ronde5 in. Maar we blijven moed houden, er zijn er zoveel die er nog veel langer mee bezig zijn.
Spannend als je niet weet wanneer je nod is! Het blijft soms rommelen, hoor. De ene keer is mijn cyclus ook langer dan de andere keer.
Veel succes!!!
Liefs, Miek

Hoi allemaal,

Wat leuk, veel jonge vrouwen! Ik ben zelf   23 en mijn lieverd 33, we willen dolgraag zwanger worden.
Hebben jullie al laten doorschemeren in jullie omgeving dat jullie ' bezig' zijn?
Ik heb het wel aan de buren verteld, die zijn ook 'bezig' dus daarmee kan ik lekker beppen over van alles en nog wat.
Familie weet er nog niks van, bij mijn familie ben ik ook niet zo bang voor de reacties maar bij mijn schoonfamilie wel :-(
Zij zijn nogal voor studies, carriere enz.   Ik heb altijd het gevoel dat ik 'minder' ben bij hun, gesprekken gaan ook altijd op hoog niveau, bah...
Ik hoef helemaal geen cariere te maken, zet mij maar in een winkel en daar voel ik me gewoon goed, wil ook partime werken omdat ik straks niet hele dagen wil werken met een kleine. Maar als ik het daar over heb bij hun dan krijg ik van die ellelange verhalen dat ik nog jong ben en dat ik wel hogerop moet komen en bla bla bla...
Ik zie erg tegen hun reactie op als ik helemaal blij ga zeggen dat we zwanger zijn, wie heeft dit ook?

Gr. Roos

ps Wie heeft er ook zoveel last van puisten sinds het stoppen van de pil??

Hoiiiii,

Ik zal me eerst eventjes voorstelllen; Ik ben debbke 29 jaar en sinds 3 weken eindelijk gestopt met de pil! Het heeft erg lang geduurd om mijn vriend over te halen, maar het is me nu dan toch echt gelukt. Ik wilde al heel lang stoppen, maar mijn schatje ging maar niet overstag. Nu mijn zus een kindje heeft (van nu 2mnd, echt een scheetje) is hij klaar voor ons grote avontuur!  Ik wilde eigenlijk reageren op rosalie, want ik heb namelijk ook last van puisten. Echt balen, maar eigenlijk mag ik niet zeuren want ik heb eigenlijk  bijna nooit last van puisten gehad! Dit kan volgens mij ook door verandering van  de hormoon-huishouding komen. Ik heb ook sinds 1 week last van mijn borsten, deze zijn dik en pijnlijk en overgevoelig! Ook heb ik vaker kriebeltjes van onder. Ik weet niet of dit normaal is als je net met de pil gestopt bent? Wie kan mij hier wat meer over vertellen, zijn t misschien zwangerschapverschijnselen?   Mijn nod is 20-3.

tot schrijfs,

groetjes debke

hey marisca

dat is grappig eindelijk iemand die ook tegelijk met mij zijn nod heeft,
die van mij was namelijk ook op 22 feb , als je een regelmatige cyclus hebt dan heb jij de volgende ook op 22 maart. het zou leuk zijn als het eindelijk raak is, ik ben namelijk al 2 jaar bezig. nou het lijkt me leuk om van je te horen. ik zal voor je duimen en voor al die andere dames natuurlijk.

veel succes. knuffie queenie

Terug
Bovenaan