even voorstellen

Nee, dat is denk ik het probleem voor iedereen. Ik denk vanaf twaalf dagen na je menstruatie 1keer in de twee drie dagen moet klussen. Ik weet het anders ook niet. Ik zelf heb er nog geen zin in om te temperaturen of ovulatietesten er tegen aan te gooien. Het is toch ook nog steeds een kwestie van geluk hebben. Dus maar hopen dat we met z'n allen heeeeel veel geluk hebben!!!!

liefs mo

hoihoi,

Heel veel succes en welkom bij de club,
iedereen steunt hier elkaar enorm, bij elke tegenslag of leuke boodschap (die we allemaal heel graag vertellen!!!)

tot typs,

xxx

Hi Anne,
Jeetje, wat zal dat zwaar voor jullie zijn geweest !!! Ongeloofelijk en heel oneerlijk.
Wel fijn dat jullie nu voor de 2e willen gaan. Ik ben ook nieuw hier, heb al een dochtertje van 1,5 en ben net gestopt met de pil. T lijkt me ook heel fijn om hier je ei kwijt te kunnen.
Groetjes, Merle

quote: Merle74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 20:28:34'));

Hi Anne,
Jeetje, wat zal dat zwaar voor jullie zijn geweest !!! Ongeloofelijk en heel oneerlijk.
Wel fijn dat jullie nu voor nog een kindje willen gaan. Ik ben ook nieuw hier, heb al een dochtertje van 1,5 en ben net gestopt met de pil. T lijkt me ook heel fijn om hier je ei kwijt te kunnen.
Groetjes, Merle

Hoi Anne,
Jeetje wat hebben jullie iets enorm verdrietigs meegemaakt. Lijkt me indd vreselijk. Wens je heel veel sterkte.
Van hart welkom op dit forum.Hopelijk heb je ook baat bij dit forum om wat van je verdriet hier achter te laten en dat je vooral het geluk weer tegemoetkomt.

groetjes Ilona

Hoi Anne,
Wat vreselijk voor jullie zeg.
Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn en dat het dan helemaal goed gaat.
Ik wens jullie veel sterkte.
Gezellig dat je bij ons komt kletsen!

Groetjes Annie1

Hallo allemaal,wat een lieve reacties van jullie allemaal.
Ik heb er geen spijt van om mijn verhaal hier verteld te hebben,hoe moeilijk het ook was.
De steun en lieve woorden die we hier voor elkaar hebben is hartverwarmend.
Helaas kwamen gisteren toch de .Ontzettend zitten balen en de tranen zaten erg hoog.Toen vertelde mijn buurvrouw dat ze zwanger is en de tranenstroom kwam op gang en wilde niet stoppen.Wat een kl**te dag had ik gisteren!!
Nu gaan we op naar ronde 4.Ik ken dit gevoel ook niet.Bij mijn twee andere zwangerschappen was ik gelijk in de 1e ronde zwanger.Ik weet dat ik daar niet vanuit mag gaan,maar heeel stiekum heb ik toch wel een beetje hoop gehad dat het nu ook zo snel zou gaan.Fout dus.Misschien komt het omdat er toch ook medisch gezien een hoop is gebeurd.Algehele narcose i.v.m spoedkeizersnee,3 liter bloed verloren en geestelijk gezien is het ook niet niks.We gaan gewoon weer verder in de 4e ronde en we hopen gewoon heeel erg.Net als jullie allemaal.

Liefs en een dikke knuffel voor iedereen
Anne

Hai Mian,

Vervelend voor je.
Ik ben ook gister ongi geworden, na 7 dagen overtijd.
Ik ga dus tegelijk met jou naar de volgende ronde.
Omdat ik deze keer een cyclus heb gehad van 35 en dus niet weet of dat de volgende keer weer zo is, heb ik eerst de vruchtbare dagen van cyclus 28 uitgerekend, en daarna die van cyclus 35. Daartussen zijn in totaal 11 dagen.
Ik ga gewoon die 11 dagen flink klussen  dan heb ik ook niet het gevoel dat ik dagen misgelopen ben en heb ik er dus alles aan gedaan.
Succes en kop op!!!

Lfs Niek

Terug
Bovenaan