even voorstellen

Hoi Niek,
Wat verevlend voor je dat je weer ongi bent geworden.Samen naar de volgende ronde.
Voor mij is het ronde 4.En voor jouw?
Ik had dze keer ook maar een cyclus van 24 dagen.Vorige maand ook maar 25 dagen.
Dus voor ons is het dus beetje gokken,want iik weet niet of ik nu ook op de 14e dag een eisprong heb.Dus wij klussen zo'n beetje om de dag....En dat nu al 3 maanden en het is nog niet raak,dus of het echt zo zou werken,twijfel ik nu wel een beetje aan.
Ik zit eraan te denken om die ovulatietesten te proberen,dan heb ik een beetje een richtlijn.

Liefs en een knuffel
Anne

Hoi Anne,

Ik dacht al dat je een korte cyclus had, omdat mij bijstond dat zondag pas je NOD was.
Weet je wat je moet doen.
Bereken je cyclus van 24 dagen...wanneer je vruchbare dagen zijn.
Bereken dan de cyclus van 28 dagen en kijk welke dagen er daarbij staan.
Neem dan gewoon de eerste vruchbare dag van cyclus 24 en de laatste van cyclus 28
Dan weet je zeker dat je je best hebt gedaan, en loop je weinig risico dat je ernaast hebt gezeten. Zo doe ik het ook met cyclus van 28 en cyclus van 35

Hopelijk snap je wat ik bedoel

Succes

Lfs Niek

ps: ik ga pas naar ronde 2

Hoi Niek,

Ik snap wat je bedoelt.Ik zal het straks eens allemaal goed narekenen.Ik denk er toch aan om die ovu testen te proberen en dan in combi met wat jij mij adviseerd en dan moet ik toch wel een heel eind in de goede richting zitten.

Liefs Anne

Hai Anne,

Dat zou inderdaad nog mooier zijn.
Ik wens je heeeeel veel succes en ik blijf je zeker volgen.

Lfs Niek

Terug
Bovenaan