Even voorstellen

Goedemiddag allemaal,

Ik heb me net aangemeld voor dit forum en lijkt me erg gezellig om vragen en weetjes uit te wisselen.

Ben op 10 augustus 2007 moeder geworden van ons eerste kindje Stijn! hij is inmiddels dan ook alweer 1.5 jaar! een super lief kereltje maar  nou heb ik een vraag luisteren jullie kindjes ook zo slecht! en wat doen jullie om te straffen....hij heeft ook enorme driftbuien nou die negeer ik dan maar gewoon maar zou graag willen weten hoe jullie dit aan pakken..

Sabrina  

Hoi Sabrina.
Welkom hier!
Het is altijd gezellig, en altijd is er wel iemand die een tip heeft!

Slecht luisteren zeg je..
Mijn jongste is van 18-07-07..en heeft ook steeds de neiging om dingen uit te proberen..Ik weet dat luisteren vaak maar kort duurt, en ik hoor mezelf ook steeds alles herhalen..
En ik ben bang dat dat voorlopig niet beter word.
Ik zeg duidelijk wat ik van haar wil, en geef haar een standje door met mijn stem aan te geven dat ik iets niet leuk vind.
Ze huilt er soms van, maar ook dat is zo weer over..
Uitproberen hoort bij de leeftijd..
Ik heb nog twee kids..van 9, en 6 jaar..Dus ze ziet ook van alles..Ik ben dus ook de hele dag bezig met hen te wijzen op de evt slechte voorbeelden...ppfieuw..
Ja, een hele dag alleen thuis met de kids valt soms niet mee...ze hebben nu hier vakantie..spelen dan boven, terwijl de jongste slaapt..Die is dus na anderhalf uur al wakker...dankzij hen..altijd fijn..ik ga er maar eens heen..

Gr Rina

Hoi Sabrina!

~Welkom~
Ik ben Evelien, 26 (nog net ;-) ) en moeder van Birgit: 20-07-2007.
Slecht luisteren... ja dat is hier ook! Zeker met visite ofzo dan luistert ze zo slecht naar mij zucht.. en als ze moe wordt ook.
Vanmorgen had ze ook weer zo'n uit test bui, ik had er genoeg van en heb haar op de gang gezet voor 1,5 minuut.. Het hielp wel wat geloof ik, deze "straf"heb ik ook van t forum en weet ook niet goed wat ik anders zou moeten. natuurlijk ik negeer die drift buien ook! Pff tis soms lastig he!

Evelien

quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2009 14:45:15'));

ps waar komen jullie vandaan??
Hoe oud ben je zelf??
Gewoon intresse hoor..
Ik kom uit Arnhem, en ben 36 jaar..Gr Rina

quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2009 14:45:15'));

ps waar komen jullie vandaan??
Hoe oud ben je zelf??
Gewoon intresse hoor..
Ik kom uit Arnhem, en ben 36 jaar..Gr Rina

Hoi Rina,

Ja ik vergeet natuurlijk weer de helft hahahah maar goed wij komen uit Alphen aan den Rijn en ik ben 31 jaar mijn vriend is 34 jaar en wij zijn inmiddels alweer 13 jaar bij elkaar!

quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2009 14:44:21'));

Hoi Sabrina.
Welkom hier!

Mijn jongste is van 18-07-07..en heeft ook steeds de neiging om dingen uit te proberen..Ik weet dat luisteren vaak maar kort duurt, en ik hoor mezelf ook steeds alles herhalen..
Ik zeg duidelijk wat ik van haar wil, en geef haar een standje door met mijn stem aan te geven dat ik iets niet leuk vind.
Ik heb nog twee kids..van 9, en 6 jaar..Dus ze ziet ook van alles..Ik ben dus ook de hele dag bezig met hen te wijzen op de evt slechte voorbeelden...ppfieuw..
Ja, een hele dag alleen thuis met de kids valt soms niet mee...ze hebben nu hier vakantie..spelen dan boven, terwijl de jongste slaapt..Die is dus na anderhalf uur al wakker...dankzij hen..altijd fijn..ik ga er maar eens heen..

Gr Rina

Hoi Rina,

Ik snap nog niet helemaal hoe ik moet beantwoorden!!! hahahaha verstuur namelijk volgens mij al een paar keer een leeg bericht...nou ja aldoende leert men zeggen ze! Nou jeetje drie kinderen, ik heb al moeite met 1 knap van je hoor! waar haal je het geduld vandaan, als ik mijn stem verhef maak ik namelijk ook totaal geen indruk  en als wij buiten lopen kan hij niet gewoon lopen maar is altijd aan het rennen, prima natuurlijk maar hij moet wel een beetje luisteren anders is en wordt het gewoon gevaarlijk dus ben nu van plan een tuigje te kopen....ziet er misschien een beetje raar uit maar als ik zijn handje pak gaat hij nijdig op de grond zitten  en blijft zitten tot  ik hem weer loslaat oh dear wat een draak he

Hoi Sabrina.
Welkom hier!

Gr Rina

Terug
Bovenaan