Even voorstellen

Hoi Sannemams!

Inderdaad leuk een dorpsgenoot! ik woon op de mandenvlechter vlakbij de herenhof, Stijn zit op kinderdagverblijf "Marijke"in het rijnoord ziekenhuis. Hij was er vandaag ook en ze hadden aan Jimmy gevraagd of hij iets aan zijn oren had!!! omdat hij niet luisterd!!! ohhh wat erg he maar goed moet volgende week naar het peuterbureau misschien hebben hun nog goede tips....

quote: Sammievvl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 18:27:21'));

Hoi Sabrina,

Leuk om een dorpsgenoot tegen te komen op het forum!

Ik ben Sandra, 30 jr,   ruim 4 jr getrouwd en moeder van Lindy (14-07-07)

Zit Stijn op een kinderdagverblijf? Zo ja,....welke?

Groetjes,
Sannemams

Hoi Elma!

Nou wat fijn dat ik de enige niet ben!!! Stijn is ook een onwijs lief mannetje maar gaat dus mooi zijn eigen gang en luisterd dus gewoon niet maar als ik zeg "koekje"nou dan staat ie zo naast me, dus moet echt wat strenger gaan worden ben ik bang

Hoi,

Welkom hier!!! Ik ben Elma, 25 jaar, en heb een dochtertje Fleur 22 maanden( 31-05-2007)..
Luisteren komt niet in het woordenboek van Fleur voor..!!  Ze kan ook erg lief zijn hoor!! Maar het grootste gedeelte van de dag speel ik politieagentje!!

Groetjes Elma

Hoi Simone!
Ik hoop dat het bij de leeftijd hoort en dus niet aan mijn opvoedkundige kwaliteiten! moet misschien wat strenger zijn bah! maar ja net weer heerlijk geknuffeld wat is tie toch llief!document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Hoi,

Welkom, gezellig hoor. Ik ben Simone, 27 jaar, heb een zoon van 7 en een dochter van anderhalf. Woon in de bollenstreek en werk bij de politie.

Slecht luisteren, tja, bij ons ook.

Hoi Sabrina,

Denk dat het 'niet luisteren' bij de leeftijd hoort hoor!
Alleen beetje jammer dat ze op het KDV er zelfs wat van zeggen... Zo erg zal het toch niet zijn?!
Lindy luistert gelukkig wel naar anderen, maar thuis heeft ze ook vaak bananen in d'r oren hoor!

Ik woon trouwens bij de hefbrug,  Gouwsluis...en Lindy zit bij Shezaf!

Groetjes,
Sannemams

Hai Sabrina,

alhoewel ik hier niet meer zo vaak als eerst te vinden ben eerst wil ik je toch van harte welkom heten hier op het forum!!

Ik ben Debby, 26jr en getrouwd met Ramon. Samen hebben hebben wij 2 kindjes. Dylano 02-05-07 & Sylvan 30-11-08..
Wij wonen in Noord- Brabant (Zundert, vlakbij de Belgische grens).
Wij hebben 1 hond en 1 kat. Ik ben thuismama en Ramon is koerier.

Nu ff over je vraag:

Als Dylano een driftbui heeft, wat regelmatig voorkomt  laten we hem meestal gwn doen. Of hij moet met dingen gaan gooien, of gaan slaan, dan gaat hij gelijk in de hoek, en kan hij daar verder met driften, wat hij uiteraard ook doet.
Hij mag pas uit de hoek als hij een bepaalde tijd (1min) rustig is en naar de muur heeft gekeken. Dit is soms een hele strijd, maar als we het dan voor mekaar hebben gekregen, is hij het liefste kind van de wereld!
Bij sommige kindjes werkt de hoek nog niet. Maar denk dat er altijd wel een straf te bedenken is.

Veel succes met je driftkikkertje

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan