Even voorstellen

Hoi Sabrina,

Welkom op het forum!
Het is hier heel gezellig en vaak ook erg druk ^_^
Ik ben Shivana, 25 jaar en moeder van Tara (06-05-2007).
Het niet luisteren op de leeftijd van 1,5 jaar heb ik ook meegemaakt, zelfs nu ze bijna 22 maanden is, luistert ze niet altijd.
Ze test en daagt me veel uit en soms heb ik er genoeg van, dan negeer ik haar en dat helpt wel, zij kan er nl. niet tegen dat ik niet naar haar luister of met haar speel. Dan pakt ze mijn hoofd tussen haar handjes en draait mijn gezicht naar haar toe en geeft me een kusje op mijn mond, haha.
Succes met je draakje :)

Groetjes,
Shivana

Hoi Sabrina,

Welkom op het forum. Ik ben Mariska 28 jaar, kom uit Hoofddorp. Ben bijna 3 jaar getrouwd, woon bijna 9 jaar samen en ken mijn man al 10 jaar aankomende mei.
Verder hebben we een dochter Feline van 21 maanden en over een maandje komt de tweede!
Verder ben ik normaal boekhouder/administratief medewerker voor 3 dagen in de week, maar nu even 4 maandjes niet.

groetjes Mariska

Het zal de zwangerschap wel zijn....

Hier is het ook af en toe heel irritant, want ze weigert te luisteren. Tja veel in de hoek soms, maar ja dan leert ze het ten minste.

groetjes Mariska

Hoi,

Welkom, gezellig hoor. Ik ben Simone, 27 jaar, heb een zoon van 7 en een dochter van anderhalf. Woon in de bollenstreek en werk bij de politie.

Slecht luisteren, tja, bij ons ook.

Hoi,

Welkom hier!!! Ik ben Elma, 25 jaar, en heb een dochtertje Fleur 22 maanden( 31-05-2007)..
Luisteren komt niet in het woordenboek van Fleur voor..!!  Ze kan ook erg lief zijn hoor!! Maar het grootste gedeelte van de dag speel ik politieagentje!!

Groetjes Elma

Hahaha,

Zoals je wel merkt komt het ons allen heel bekend voor!
Hier heb ik ook zon draakje rondlopen die ook heeeeel driftig kan worden, stampvoeten, slaan en hij heeft van de week zelfs 2 keer met zijn hoofd tegen de muur gezeten zo boos.
Maar goed hij meot echt luisteren en ik kan de buien wel negeren, behalve als ie slaat, dan gaat ie linea directa de gang in (hoek werkt niet hier haha).
Maar goed het zal er bijhoren.......................

Owja, ik ben dus Saskia 28 jaar en woon samen met Maik in Brabant (Etten-leur). Verder woon ik 5 jaar samen en heb dus een zoontje Rik van nu 20 mnd (04-07-07).

X Saskia
mv Rik 20 mnd

Hoi Sabrina,

Leuk om een dorpsgenoot tegen te komen op het forum!

Ik ben Sandra, 30 jr,   ruim 4 jr getrouwd en moeder van Lindy (14-07-07)

Zit Stijn op een kinderdagverblijf? Zo ja,....welke?

Groetjes,
Sannemams

quote: Sammievvl reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 18:27:21'));

Hoi Sabrina,

Leuk om een dorpsgenoot tegen te komen op het forum!

Ik ben Sandra, 30 jr,   ruim 4 jr getrouwd en moeder van Lindy (14-07-07)

Zit Stijn op een kinderdagverblijf? Zo ja,....welke?

Groetjes,
Sannemams

Terug
Bovenaan