Even voorstellen

Hej allemaal,
Ben helemaal de kluts kwijt, want ik zocht ons meiforum....
Ik ben Pippi (forumnaam) en ben bijna 37 (sept). Mijn man en ik hebben 2 zoons van nu net 8 en 10. Ons dochtertje Linde is op 17 mei geboren na 41 weken en 2 dagen. Wij wonen   in Zweden, maar ik vind het zo gezellig om in mijn moederstaal lekker over ons beebje te kletsen en vragen en ervaringen uit te wisselen. Ik doe hier dan ook graag weer mee. Liefs Pippi

Hej allemaal,
Ben helemaal de kluts kwijt, want ik zocht ons meiforum....
Ik ben Pippi (forumnaam) en ben bijna 37 (sept). Mijn man en ik hebben 2 zoons van nu net 8 en 10. Ons dochtertje Linde is op 17 mei geboren na 41 weken en 2 dagen. Wij wonen   in Zweden, maar ik vind het zo gezellig om in mijn moederstaal lekker over ons beebje te kletsen en vragen en ervaringen uit te wisselen. Ik doe hier dan ook graag weer mee. Liefs Pippi

HoiHoi,

Ik ben 23jaar en op 31mei na een vlotte bevalling van 6uur bevallen van een heerlijk jochie!!  Patrick was 15dagen te vroeg geboren. Heeft 4dagen op de kinderafdeling gelegen ivm onstabiel suikergehalte!
Nou is onze man alweer 8weken oud...een wijze,sterke, en zoete baby.
Hij is nu 57cm lang en ruim 5kilo dus het is een flinke!!
Ook hebben we er een lekker ritme erin dus al met al een heerlijke tijd!!!
 Groetjes

Hoi allemaal,

Ik ben Mickey (forumnaam) en ik kom van het juli forum.
Op 17 juli ben ik bevallen van onze dochter Yinthe.
Het is allemaal even wennen, maar we genieten volop van onze kleine meid.

Iemand vroeg of we bv of fv geven.
Ik ben na 4 dagen bv proberen overgestapt op fv.
Yinthe snapte niet wat ze met de borst moest en ze hapte ook niet goed.
De bv kwam niet op gang, ook niet met kolven.
Nu we fv geven zijn papa, mama en dochter eenstuk rustiger en bestaat de dag ook niet alleen maar uit voeden.
Dat gevoel hadden we namelijk, omdat we naast het aanleggen ook moesten kolven en fingerfeeding gaven.

Ik vind het wel jammer dat de bv niet gelukt is, maar wie weet gaat het een volgende keer beter.

Hallo allemaal,
Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Petra. Op het mei-forum beter bekend als Sara79.
Ik ben 29 jaar en ben op 6 mei bevallen van Samantha en Brenda na een zwangerschap van 36w2d. Ik heb tijdens de zwangerschap complicaties gehad waarvoor ik met 24w2d een ingreep gehad heb. Gelukkig was de ingreep succesvol en verliep de rest van de zwangerschap normaal voor een 2lingzwagerschap. Na 3 keer vals alarm ben ik opgenomen en na 6 dagen stilte, besloten de artsen om me een week eerder in te leiden dan gepland. De bevalling heeft 11 uur geduurd. Brenda is met de vacuum geholpen omdat ze vast zat, maar gelukkig kwam Samantha er na 5 minuten al achterna en met haar was na 1 wee al klaar. Brenda mocht samen met mij na 4 dagen al naar huis en Samantha heeft 2 weken moeten blijven omdat ze zo klein was.

Inmiddels zijn het 2 wolken van meisjes en groeien ze goed!!
Groetjes,
Petra

hoi ik ben nathalie 22 jaar oud en ik ben op 9 mei trotse moeder geworden van nick hij was 49 cm en woog 3320 gram was ook een super snelle bevalling
hij is vandaag precies 12 weekjes en woog vanochtend 5800 gram en was 61 cm lang :d
nick slaapt snacht al lekker door hij krijgt om 9 uur zijn laatste fles en wordt sochtend rond een uur of 8 half 9 wakker en wil om half 10 zijn eerste fles, dan mag ik toch niet klagen he :d
zijn er hier meer meiden moeder geworden op 9 mei???

Hoi, ik ben helemaal nieuw hier: mijn naam is Mariska, ben 27 jaar en op 6-6-08 in het ziekenhuis bevallen van Eline, 4070 gram. Thuis bevallen mocht niet omdat ze in het vruchtwater had gepoept. Nu dus in het ziekenhuis aan het infuus om de boel te versnellen (heftig!!!), 1 uur en 40 min. persen, knip en daar was ze...
Begonnen met bv maar na 3 weken drama langzaam overgestapt naar fv  en dat bevalt ons allebei heel goed. Sinds ze volledig aan de fles is, slaapt ze 's nachts meestal van 23.00 uur tot ongeveer 07.00 uur, helemaal super natuurlijk! Leuk om hier ervaringen van andere mamma's te lezen!

Hallo,

Ik had ook al een eigen topic geplaatst om me voor te stellen maar toen zag ik daarna pas dat het onder dit topic ook kan. Vandaar nog maar een keer.

Ik ben 19 juni bevallen van een dochter Fenna. Fenna is met 32 weken gehaald dmv een spoedkeizersnede ( Ik had HELLP ). Ze is nu al ruim een week thuis en groeit goed. Helaas heeft ze schade opgelopen aan haar hersentjes en het is afwachten wat we hiervan gaan merken. Spannende tijd voor ons dus.

Verder ben ik getrouwd en heb ik nog een dochter van 19 maanden. Het augustus forum is nog actief ( ik was 13 aug uitgerekend ) maar daar gaan ze nu pas aan het bevallen. Ik ben al ruim 7 weken mamma en mis toch de wat meer babytopics dus ik dacht, ik ga hier even neuzen.

Terug
Bovenaan