Even voorstellen

Hoi dames,

Ik dacht laat ik me even voorstellen! misschien leuk als iedereen hier iets kort over zichzelf verteld!

Ik ben Jen, 26 jaar jong, docente beeldende vorming en net zwanger van de tweede! Echt super snel, want mijn zoontje is pas 5,5 maand oud (is van 20 september 2008)!!
We hadden niet verwacht dat het zo ongelofelijk snel zou gaan en we zijn echt superblij en vinden het weer net zo spannend als bij de eerste.

Volgens mijn berekeningen ben ik zo'n beetje 16 november uitgerekend (2 dagen na mn verjaardag), maar gaan ze het een week eerder halen(keizersnee of inleiden), ivm erg groot kind van ruim 9 pond bij de vorige bevalling, die kwam dan ook met een spoed keizersnee!

Ik ben benieuwd naar jullie verhaal!! Liefs Jen

Hoi hoi!

Ik ben Marieke, (mamavanelin), 34 jaar oud en ik ben kleuterjuf.  Ik ben  nu 5,2 weken zwanger van de tweede. Voor onze eerste hebben we flink moeten klussen: 2,5 jaar en nu voor de tweede ruim een jaar. Na de operatie aan mijn verklevingen  in januari, ben ik dus snel zwanger geraakt.

Hoop donderdag goed nieuws te krijgen over de 'locatie' van ons kindje:). Aangezien er na een operatie iets meer kans is op een bbz.

Ik hou jullie op de hoogte!

Succes allemaal!

Hallo,

Ik   zal me ook even officieel voorstellen,ik ben anies, 26 jaar en heb een zoontje van 4 jaar!
Op deze zwangerschap hebben we 2 jaar gewacht, terwijl ik van mijn zoontje in ronde 2 zwanger ben geraakt!We zijn d.m.v iui zwanger geraakt, de tweede iui, dus toch nog snel, aangezien de kansen met iui niet eens veel hoger liggen als op de natuurlijke manier!We zijn super blij!!!!Ik ben ongeveer 4 nov uitgerekend!
Ik werk op een kinderdagverblijf.
Ik voel me goed, alleen meer moe en wat andere vage dingetjes, maar als het zo blijft, doe ik het ervoor!hihi!

liefs anies

Hoi dames,
Nou, ik stel me ook maar even voor...
Ik ben MOON (echte naam hou ik nog even voor me) ben 30 jaar (april wordt ik 31) en ik ben zwanger van ons eerste kindje. Na 2 jaar en 4 maanden was het dan eindelijk zover. Ook wij zijn zwanger geraakt middels IUI met hormoonbehandelingen, de 5de behandeling.
Ik ben begeleidster in een woning met  ernstig tot zeer ernstig  verstandelijk gehandicapten, werk nu 32 uur per week, en wil nadat ik bevallen ben in de eerste instantie terug naar 18 tot 22 uur. Hier verheug ik me enorm op, want hoewel ik het prima naar m 'n zin heb op m 'n werk, toch lijkt het me ook heerlijk om hier thuis lekker voor m'n eigen kindje te kunnen zorgen en als het kan leuke dingen te gaan doen als het wat ouder wordt.
Verder ben ik gelukkig getrouwd en heb een zus, een zwager en een schoonzusje, en natuurlijk ouders en schoonouders, hihi.
Zo, dat was het even voor nu,
Groet, MOON

oh, begin nu al dingen te vergeten, haha!
Ik ben vandaag 4w +5 dg zwanger en ben ws. uitgerekend op 10 november.
Op 23 maart staat de eerste afspraak met de gyneacoloog
groetjes..

Ik vergeet ook helemaal te melden dat ik getrouwd ben 1,5 jaar, een zus een zwager, 2 schoonzussen en 2 nichtjes en een neefje heb (de kinders van mn zwager en schoonzus).
Ook heb ik een eigen ateliertje en ben bezig met het opstarten van mn eigen webwinkel met handgemaakte kinderspullen!

Liefs Jen

O wat leuk Jen! Zoiets wil ik ook al tijden heel graag. Maar je weet hoe dat gaat he? (Bij jou dus niet) :Uitstellen, uitstellen, want wat als ik binnenkort wel zwanger raak? En jawel hoor! Nou ja, wie weet, ooit nog eens.
Geef je ons wel je web-adres door als t af is?
Zie voor mijn knutsel-frutsels: http://picasaweb.google.nl/riekje74/CreaBea#

Vind jij denk ik ook wel leuk, die Picasa site. Kun je bij anderen binnekijken en zien wat ze zoal maken/opknappen. Vooral een geweldige inspiratie-bron!
Succes!

Hoi Marieke,

Wat een leuke site heb je!! Ik werk ook veel met textiel en ik brei en haak veel. Echt super om te doen en om te zien! Heb al een aantal mensen gehad die dingen van me wilde kopen, dus vandaar het idee webshop en aangezien ik van de zomer weer heerlijk lang vrij heb (zit in het onderwijs) en mn zoontje nog steeds 1 dag in de week naar het kdv gaat dacht ik dat ik dan mooi die dag kan besteden aan het opstarten van een webwinkel.
Ik ga in de meivakantie even naar de KVK om alles aan te vragen en rond te maken. Ik begin vanaf dan ook met een freelance project hier in Almere. Zal jij waarschijnlijk ook wel leuk vinden. Ga handwerk lessen geven in een buurthuis voor kinderen vanaf 8 jaar. We gaan lekkere gekke dingen doen als beesten maken, tasjes, van alles en nogwat!!
Ik geef ook nog   handvaardigheidles op een middelbare school vandaar mn naam knutseljuf
Als ik alles een beetje heb uitgezocht qua belastingen enzo stuur ik het je wel even door. Scheelt jou weer een hoop opzoekwerk!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan