Even voorstellen

Hoi dames,

Ik dacht laat ik me even voorstellen! misschien leuk als iedereen hier iets kort over zichzelf verteld!

Ik ben Jen, 26 jaar jong, docente beeldende vorming en net zwanger van de tweede! Echt super snel, want mijn zoontje is pas 5,5 maand oud (is van 20 september 2008)!!
We hadden niet verwacht dat het zo ongelofelijk snel zou gaan en we zijn echt superblij en vinden het weer net zo spannend als bij de eerste.

Volgens mijn berekeningen ben ik zo'n beetje 16 november uitgerekend (2 dagen na mn verjaardag), maar gaan ze het een week eerder halen(keizersnee of inleiden), ivm erg groot kind van ruim 9 pond bij de vorige bevalling, die kwam dan ook met een spoed keizersnee!

Ik ben benieuwd naar jullie verhaal!! Liefs Jen

Hoi hoi!

Ik ben Marieke, (mamavanelin), 34 jaar oud en ik ben kleuterjuf.  Ik ben  nu 5,2 weken zwanger van de tweede. Voor onze eerste hebben we flink moeten klussen: 2,5 jaar en nu voor de tweede ruim een jaar. Na de operatie aan mijn verklevingen  in januari, ben ik dus snel zwanger geraakt.

Hoop donderdag goed nieuws te krijgen over de 'locatie' van ons kindje:). Aangezien er na een operatie iets meer kans is op een bbz.

Ik hou jullie op de hoogte!

Succes allemaal!

Hallo,

Ik   zal me ook even officieel voorstellen,ik ben anies, 26 jaar en heb een zoontje van 4 jaar!
Op deze zwangerschap hebben we 2 jaar gewacht, terwijl ik van mijn zoontje in ronde 2 zwanger ben geraakt!We zijn d.m.v iui zwanger geraakt, de tweede iui, dus toch nog snel, aangezien de kansen met iui niet eens veel hoger liggen als op de natuurlijke manier!We zijn super blij!!!!Ik ben ongeveer 4 nov uitgerekend!
Ik werk op een kinderdagverblijf.
Ik voel me goed, alleen meer moe en wat andere vage dingetjes, maar als het zo blijft, doe ik het ervoor!hihi!

liefs anies

Hoi dames,
Nou, ik stel me ook maar even voor...