Hallo Allemaal!
Ik zal ook mee doen in de officiele voorstel ronde.
Ik ben Sarah, 25 jaar oud, en vandaag 5,5 weken zwanger van ons tweede kindje. Mees mijn zoontje is 9 1/2 maand oud. Voordat ik zwanger werd van Mees heb ik 3 miskramen gehad... dat was een zware spannende tijd.... soms met veel wanhoop. Gelukkig is het allemaal goed gekomen...
Met de 20 weken echo kwamen ze erachter dat Mees een ernstige hartafwijking had, een schok... en het zou ons leven compleet veranderen...
Nu is hij 9 1/2 maand oud, en heeft al twee hartoperaties gehad, en er komen er zeker nog twee aan. Mees heeft sonde voeding ... Dus de zorg voor Mees is allemaal net even anders als bij een "normaal"kindje.
Al snel na de geboorte hadden we de wens voor een tweede kindje, en het was ook ontzettend gewenst. Na 2 menstruatie's was het al raak!! Heerlijk om weer zwanger te zijn... maar ook weer ontzettend onzeker.... of het allemaal wel goed zal gaan..... de 23e heb ik mijn eerste echo, ik denk dat ik dan pas echt kan gaan genieten, door de miskramen benje je bang om te binden...
Ik werk als groepsleidster in de Geriatrie, dementerende ouderen.... En ben sinds een jaar getrouwd, met Roy, waarmee ik dit jaar al 11 jaar samen ben!
Ik ben 6 november uitgerekend....
Leuk om iedereen beter te leren kennen!!
Iedereen van harte gefeliciteerd!!
Liefs Sarah