Even voorstellen

Hoi,   hoi,

Zal me ook even voorstellen...
Ik ben Anita en 22 jaar (volgens mij de jongste hier op't forum). Woon in de Betuwe.
Ben zwanger van ons   tweede kindje! Vorig jaar februari is ons dochtertje Rosaline geboren. Ze zal dus bij de geboorte van de tweede 1 jaar en 9 maanden zijn!
Ben nu twee jaar getrouwd, na een relatie van 4 jaar.
We hebben samen heel bewust gekozen voor jong ouderschap (mijn man is 24).
Deze zwangerschap kwam eigenlijk een beetje onverwachts, maar wel heel welkom!
Denk zelf dat ik nu bijna 6 weken zwanger ben, zal rond 2 november uitgerekend zijn. De 19e moet krijgen we een echo, dus dan zullen we het zeker weten.

Groetjes, Anita

Ow ja, vergeet ik nog...
Ik werk als verzorgende IG en een verpleeghuis bij dementerenden.
Op het moment als oproepkracht, maar denk dat ik in de toekomst wel weer een vast contract wel.
Nu is oproep nog wel handig, aangezien ze elke dag wel extra personeel kunnen gebruiken en als ik niet kan werken, kan ik dat ook gewoon zeggen!
Lekker vrij bestaan dus.
Doe thuis de boekhouding van mijn man, die een eigen zaak heeft.

Hoi meiden,

Mijn naam is Cato (echte naam nog even geheim ..) ik ben 23 jaar en mijn partner is 24 jaar. We wonen 1 jaar samen en zijn al bijna 8 jaar bij elkaar.
In het dagelijks leven ben ik juf op een basisschool ik geef les in de bovenbouw en werk nu fulltime in mijn eigen klasje. Wij zijn 6 maanden aan het proberen geweest een kindje te krijgen en nu is het dan zover. BEn vast net als vele van jullie erg onzeker,maar hopelijk kunnen we hier lekker alle onzekerheden delen!

kus

hoi.
nou ik zal het hier ook nog even neerzetten
ik ben martine 24 heb een zoontje van bijna 15 maanden.
ik ben danslerares in show street en musical dance op een vereniging en op een hoigere school in lelystad. woon  nu 1 jaar samen met mijn vriend. mijn zoontje is dus niet van hem maar dat is allemaal wel een heel lang verhaal.
ik heb een hond 3 katten.
ben nu 5.5 weken zwanger in de 2e ronden.
xxxxx

He Jen! Als je nog iemand zoekt voor je projectje: ik woon ook in Almere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaha hoe groot is die kans? Moet t zo wezen? Hihi
Leuk als je t me doorstuurt, ben erg benieuwd!

Succes!
mamavanelin

Hallo allemaal,

Het is hier al gezellig druk aan het worden met al een hoop novemberzwangeren.
Allemaal gefeliciteerd!
Ik ben Michelle bijna 27 jaar en moeder van een dochtertje van 14 maanden.
Ik heb vrijdag getest en het was positief! Waarschijnlijk ben ik dan uitgerekend rond 5 november. Het was bij ons deze keer in 1 keer raak, we schamen ons er een beetje voor met veel mensen in de omgeving die er veel moeite voor moeten doen, maar zijn wel ontzettend blij!
Ik werk op een basisschool in Breda. Komt er al iemand ook uit die omgeving?

Groetjes Michelle

Hoi Marieke,

Wat leuk dat je ook uit almere komt!! Inderdaad een kleine kans. Ik woon in haven. Als je zin hebt om te msn-en mn adres is jennekek@hotmail.com

Liefs Jenneke

Hallo allemaal!

Ik ben eigenlijk nog net een oktobermama (29e) maar doe toch bij jullie mee. Omdat we het nog aan niemand verteld hebben dat ik weer zwanger ben ga ik lekker forummen, kan ik het toch een beetje kwijt.
Oh ja, iets over mezelf:
ik ben  28, getrouwd en mama van Eva, bijna 11 mnd oud nu. Ik ben nu 6 wkn en 3 dgn.  Ik ben ook juf: ik geef Engels op een middelbare school (3 dgn p/w)
 Deze zwangerschap is voor ons toch een beetje onverwacht: de vorige keer hebben we er nl 9 mnd over gedaan en nu lieten we het maar een beetje op zn beloop en toen was het 'ineens' zo ver. Ik wist het al voordat ik overtijd was, terwijl ik er de vorige keer pas bij 6 wkn achter kwam. We vinden deze keer nog spannender dan bij Eva, ben heel bang dat het mis gaat.... Slaat nergens op, maar ook wel een reden waarom we het nog ff stil houden. Ik hou niet zo van drama: als het mis gaat verwerken we dat liever samen dan met de halve wereld.
Ik heb (pas) 6 april een echo, dus t liefst tot dan nog niks zeggen. Ben benieuwd of we het vol gaan houden...
Hoe zit dat bij jullie?

Terug
Bovenaan