Even voorstellen!

Hoi,

Ik ben Wendy 24 jaar en woonachtig ergens in het mooie achterhoek. Op jonge leeftijd kreeg ik een prachtige zoon die inmiddels alweer 7 is. En nu is het dan zover.. Hij gaat een broertje of zusje krijgen! Vandaag ben ik 12 weken en 5 dagen zwanger van ons 2de kindje.

Het lijkt mij wel leuk om hier andere meiden/vrouwen te leren kennen die ook in verwachting zijn.

Groetjes Wendy

Hoi wendy! Je was er ook vroeg bij zo te zien! Ik was nog net 18 toen ik beviel van de eerste.
Nu inmiddels 24 weken zwanger van nummer3!
Hoe bevalt het na al die tijd weer terug zwanger te zijn? Weet je zoon het al dat ie grote broer gaat worden? Vind ie het leuk?

Groetjes astrid

Hoi Wendy,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
Nou je zit hier helemaal goed, allemaal zwangeren hahahaha....

Wat leuk dat je weer zwanger bent, straks weer een kleintje die helemaal afhankelijk is van je.
Want je zoon redt zich vast al heel goed alleen met zoveel dingen.
Lijkt me ook allemaal weer helemaal nieuw, want merk zelf al dat ik veel dingen alweer vergeten was en Nova is nog maar 1 1/2 jaar.

Nou geniet van je zwangerschap, wij lopen bijna gelijk, ik ben nu 12wk+4 dgn....

Liefs Randy

@ Astrid. Haha dat klopt ;) ik was 16 toen ik zwanger raakte en net 17 toen ik mijn zoon Jamie kreeg. Inderdaad een behoorlijk jonge leeftijd. Ik vind het helemaal geweldig om weer zo'n klein hummeltje in mijn buik te hebben al is het dit keer wel heel anders dan nu bijna 8 jaar geleden. Toen was ik natuurlijk nog erg jong dus zorgen maken deed ik niet echt. Dat is nu heel anders. Bang voor een miskraam, bang dat het kindje misschien niet gezond is, ga zo maar door. Komt omdat je nu natuurlijk een stuk ouder bent en over zulke dingen na gaat denken. Wel vind ik tot nu toe de zwangerschap zwaarder. Bij Jamie had ik helemaal nergens last van de eerste maanden. Vanaf een maand of 6 kreeg ik bekkeninstabiliteit en rugklachten. En nu.. Ik kan wel hele dagen slapen. Ben zo moe en verschrikkelijk misselijk geweest. Mijn zoon weet sinds 3 weken dat hij een broertje of zusje gaat krijgen. In eerste instantie schrok hij zich wezenloos en wist niet wat hij ermee aan moest. Gelukkig vind hij het nu helemaal geweldig en gaat gezellig mee naar de voedvrouw en over 3 weken mee naar de echo. Hoe bevalt het jou om op jonge leeftijd moeder te worden?

Groetjes Wendy

@ Randy. Dank je wel en jij natuurlijk ook! Wij lopen inderdaad bijna gelijk! Leuk! Rond 12 Juni verwachten wij het wondertje. Jullie zo te zien de 14de! Leuk joh! Hoe voel je je? Het is nu inderdaad helemaal anders dan 8 jaar geleden! Vind het ook heel spannend allemaal! Het klopt dat mijn zoon zich inderdaad al prima zelfstandig redt met veel dingen en er zit behoorlijk wat leeftijdsverschil tussen mijn 2kindjes. Aan de ene kant is dat misschien jammer maar aan de andere kant ook wel weer leuk. Hij kan mij straks gezellig helpen;)

Groetjes Wendy

Hee,
tis anders he nu zwanger zijn! Vandaar ook mijn vraag. Als je zo jong bent dan weet je gelukkig de meeste gruwel verhalen nog niet (ikke niet iig) en dat bespaart je een hoop zorgen!
Tis mij verder niets tegengevallen hoor zo jong mama te worden! En jij dan? 17 is toch ff net anders dan bijna 19, hoe heb je dat verder gedaan met school enzo? Kreeg je veel hulp van je ouders/famillie ? Of waren die er niet zo blij mee laat maar zeggen...
En je weet he bij alle volgende zwangerschappen komen de kwaaltjes eerder! Al zou dat moeite nog wel wegtrekken na een paar weekjes.
Bij mij liepen de eerste twee zwangerschappen aardig hetzelfde maar nu (tis ook een andere papa, misschien is dat het!) vanaf week 9 bekkeninstabiliteit, ik loop als een oud mens, vocht begint te komen en veel sneller uitgeput dan de vorige keren!
Is het bij jou trouwens de zelfde papa, als ik vragen mag?!
Ik kan me voorstellen dat je zoon ff twee keer moest slikken, tis voor hem ook een hele verandering wat misschien ook niet even makkelijk zal zijn op die leeftijd!
Groetjs!

Terug
Bovenaan