Even voorstellen!

Sorry beetje hele late reactie!! Druk geweest met feestdagen, familie omstandigheden en een te lage bloeddruk! ;)

Hoe voel je je nu? Nog steeds veel last van de rug? Denk dat jou spieren inderdaad een beetje overbelast zijn door het overgeven! Als je er te lang last van blijft houden kun je er bij de DA iets voor krijgen. Heb ik ook een paar dagen geslikt en het hielp meteen! ?

Ja we hebben de echo gehad…. En ja wij weten wat wij gaan krijgen….. Een ZOON!! Haha iedereen dacht een meisje.. Blijkt er een jongetje in te zitten hih! Leuk! Heb het mijn zoontje verteld en hij vind het helemaal geweldig dat hij nu een broertje gaat krijgen. Was gisteren al met de wandelwagen aan het oefenen ;)

Echt? Kan ze Frans? Haha leuk joh! In die leeftijd leren ze wel erg veel vind ik en ze pikken vaak dingen snel op. Vooral op een speelse manier.

Je bent kleedjes aan het naaien, stoel aan het bekleden en noem maar op…? Vind het niet gek dat jij last van je rug hebt!! ;) Zou als ik jou was wel op tijd rusten het zal alleen maar zwaarder gaan worden, Heb je de spulletjes al klaar? Of ben je er nog druk mee? Ik wil ook veel dingen doen alleen heb er geen energie voor. Werk 4 dagen in de week en heb een sieradenwinkel erbij. De laatste weken was ik er moe en met oud en nieuw had ik een week vakantie, Heb bijna alleen maar geslapen. Bloeddruk bleek te laag te zijn en daar komt de vermoeidheid vandaan. Heb wel veel ideeën dus maar er nog geen puf in ;) Ben wel bezig om de kinderkamer in de grond verf te zetten.. Hebben jullie de kamer verder al helemaal klaar? Of ben je nog een beetje aan het inrichten met leuke spulletjes?

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan