Even wat anders.

Leuk idee!

Ik kan alleen niet teveel zeggen omdat de buitenwereld nog niet weet dat we bezig zijn en dat willen we nog zo houden

Vandaag kwam alweer de vraag: "En denken jullie nog niet aan kindjes?"
En dan moet je met een strak gezicht zeggen nee hoor, voorlopig nog niet.......maar ooit willen we ze wel......

En dan krijg je dan ook nog eens van de vragend persoon te horen dat zij wel zwanger is, moet toegeven dat ik toch wel een beetje jaloers was, ik wil ook zo graag....

Maar goed nu over mij:

Ik ben Toto 23 jaar, woon al ruim 3 jaar samen met mijn vriend van 24 jaar en we zijn nu 4 jaar bij elkaar.
We zitten nu in de tweede ronde van ons eerste kindje.

We wonen in Heerlen, en ik werk full-time in de zorg.

We hebben hier 4 katten, 1 hond en nog wat kleine diertjes in huis, dus gezellig is het al wel  

Groetjes Toto

Nou dan ik ook maar he!

Ben 34 jaar en woon samen met m'n vriend in het zuiden, vlakbij de Belgische grens.
We zijn niet getrouwend  en hebben een geweldige bastaarddochter () van 2 jaar en ik ben sinds juli gestopt voor de tweede.
Ik werk 3 hele dagen als receptioniste.
We hebben nog een poes en 3 kipjes.

Zo, dat was het wel geloof ik....

Hallo allemaal,

Ik heet chantal en ben 25 jaar,  woon 3,5 jaar samen en heb ruim 5 jaar een relatie, samen hebben we een zoontje van 3 jaar.

kom uit Baarn,  (tussen amersfoort en Hilversum).
Ik zit nu in ronde 2 en  ik moet vandaag ongesteld worden, ben het nog niet.
Maar de dag is nog niet voorbij dus nog ff afwachten.

Leuk idee trouwens.  Ik ben best nieuwsgierig  waar iedereen vandaan komt en hoe het er voor staat.

Heel veel succes voor iedereen. En vooral blijven oefenen.

Groetjes
Chantal

Hoi Vind het ook wel een leuk idee, heb mij al een beetje voorgesteld op mijn eerste bericht maar nu kan je het van iedereen lezen.

Dus ik ben Renata, 29 jaar heb al een zoontje van precies 2 jaar en woon samen met mijn vriend   in Tholen (in Zeeland) dus de enige denk ik uit een hele andere hoek! hihi.. ben in december gestopt met de pil maar kon pas 3maanden later echt klussen of zoiets zo noemen jullie dat toch?? want ik moest opnieuw ingeent worden voor de rode hond, mijn weerstand was te laag. en mocht de eerste 3maanden liever niet zwanger worden. Nu ben ik denk ik 3 dagen over tijd maar ik was alle keren onregelmatig tenminste elke keer tussen de 31 en 38 dagen dus ik weet het niet precies meer.

Groetjes Renata

Oja sorry ik vergeet nog dat ik bij Intratuin werk voor 2 dagen en mijn vriend heeft een eigen bedrijf (tuinbouw) en daar werk ik ook af en toe.
Nou hoop ik dat ik niet aangesproken wordt voor reclame maken

Groetjes Renata

Okidoki !!! Vorige ronde deed ik mee dus nu ook weer !!

Ik ben Bianca, ben 36 jaar ( de oudste tot nu toe  ???) Ik ga voor mijn eerste kindje. heb in vorige relatie een miskraam gehad en daarna eigenlijk niet meer aan kindjes gedacht. Nu is die klok toch wel erg gaan tikken en hebben mij vriend en moi besloten voor het eggie te gaan. Ik woon in Spijkenisse en dat is bij Rotterdam. ben een rasechte r'damse.   Zit nu in ronde 4 en mijn geduld wordt nu al aardig op de proef gesteld, Probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar mijn hersencellen gaan hun eigen gangentje en dus zit ik hier elke dag onze perikelen te lezen !!

groetjes !!!

Bianac

Hé hallo

Ik heb de vorige voorstelronde ook geschreven maar wil nog een keer zeggen dat ik ook uit brabant kom.
Uit het plaatsje Wagenberg, een stuk boven Breda.

Ik heb ook al twee kleintjes: een schildpad en een jonge kat.
Ik ben in mei gestopt met de pil en ook wij gaan voor de eerste.
Ben net weer een ronde verder beland en ga nu ronde 4 in.
Moet nu weer wachten tot 19 augustus.

Bij mijn  zus was het heel snel raak, bij alle twee. Ik hoop dat dat voor mij ook is weggelegd. Maar ik heb het niet voor het zeggen.

Iedereen heel veel succes!! en we zijn snel zwanger en dan met z'n allen!!  
Horen jullie me!!

Liefs Alma

He Re we hebben hetzelfde werk!!
Ik werk ook bij de intra, maar dan in breda. Wat toevallig!!!

Liefs Alma

Terug
Bovenaan