Even wat anders.

Hoi hoi.

Leuk plan om een kleine voorstellingsronde te doen. Ben zelf een beetje nieuwsgierig aangelegd dus vind het wel leuk om me een beeld bij namen te vormen.
Nou, zelf kan ik niet te specifiek zijn want bij ons weet nog niemand dat we echt serieus bezig zijn.
We staan wel al lang nummer 1 op de roddellijst bij ons in het dorp (in Limburg) om aan kids te beginnen.
Ik ben 25 en mijn man een tikkie ouder (zijn een jaar getrouwd). In het begin was mijn man een beetje huiverig voor de gedachte dat hij vader zou kunnen worden, maar inmiddels is ook hij helemaal om en kan niet wachten. Hij heeft zelf al een plek gezocht waar hopelijk over een tijdje de box moet komen te staan in de huiskamer.
Ik ben paramedicus en werk met (gehandicapte) kinderen.  
Ik ben al een tijdje hier op de site aan het  meelezen en heb me vandaag aangemeld. Het is een openbaring als je in alle rust over je kinderwens kunt babbelen.

Nou aan iedereen die dit leest: veel suc6 en toi toi!!

Groetjes Joy

Ik ben renate en 3 jr getrouwd. Ik heb een dochter van bijna 2 1/2 en ben zelf 31. Woon in gelderland en werk in de horeca bij een woon-zorg voorziening. Ook hebben wij een hond, een labrador bascow genaamd.
In juni ben ik gestopt met de pil en zijn we aan het klussen voor een broertje of zusje voor onze Dana.

Nog 1 weekje werken en dan hebben we eindelijk vakantie

gr Renate

Hoi!

Ik ben Lianne en ben 25 jaar.
Ik ben verkoopster in een dames mode winkel.
Mijn vriend is een jaar ouder als ik en we wonen nu 3,5 jaar samen. We hebben 4,5 jaar een relatie.
We willen heel graag een eerste kindje en zitten nu in ronde 2.
Hoop dat het een keer raak is!
groetjes!

Kwas even vergeten te vertellen dat we 2 huisdieren hebben, een kat en een cavia.
Ze zijn allebei erg lief en leuk!
groetjes

Hallo meiden,

Leuk z'n voorstelronde.

Ik ben Ilse 28 jaar, woon in eindhoven en ik werk 36 uur als aministratiefmedewerkster in een dorp in de buurt. Mijn vriend en ik zij in dec 10 jaar samen en wonen 5 jaar samen. Ben in januari gestopt met de pil voor ons eerste kindje. Ik zit nu nog steeds in ronde 4.

Groetjes,

Ilse

Hoidiehoi

Wat leuk zeg, ik wilde eigenlijk net voorstellen om zoiets te doen, maar iemand was me voor.

Goed, ik ben Annet, 21 jaar ioud en ik kom uit Zandvoort. Ik ben getrouwd met een heeeeele lieve man uit Losser (Overijssel) die 8 jaar ouder is dan ik. We zijn nu bijna 7 jaar bij elkaar, en wonen er vier samen. Wij zijn december 2004 gestopt met de pil, en meteen heel fanatiek begonnen. Dit begint mij overigens nu een beetje op te breken want zitten al in ronde 7 (vind ik zelf erg lang haha)

Ik werk 32 uur in de week voor het klussenbedrijf van mijn vader. Hiervoor werkte ik in de zorg, maar had draken van collega's en ben net voor mijn trouwdag, bijna overspannen, opgestapt.

Wij hebben twee katten in huis die tot nu toe echt onze kindjes zijn. Ik hoop snel een echt kindje erbij te krijgen.

Echt leuk om jullie allemaal te leren kennen, ben namelijk heel nieuwsgierig.
Veel liefs wondernetje

Hallo allemaal,

Wat een super idee zeg.

ik ben Simone ik ben woonachtig in Arnhem (gelderland) en ben
25  lentes jong  ik ben in september
7 jaar samen met mijn vriend en woon al 6 jaar samen.
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje al wil dat niet helemaal lukken mijn
ongi komt niet en heb oo al medicijnen gehad om het op te wekken.
Ik werk in een kaspsalon in Nijmegen  als kapster.
En ik ben eind april gestopt met de pil.

Oh en dollie gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk.

Liefs en klus ze iedereen groetjes Simone.
Ik duim voor iedereen.

hallo meiden,

zal me ook nog even voorstellen dan:

ik ben dus nathalie en dwarrel hier al een tijdje rond.ik ben 23 jaar en woon samen met maurice,hij wordt morgen 29 jaar.
we zijn sinds dec 2003 bezig voor een kindje,maar helaas hebben we de pech dat we wat hulp nodig hebben.we zijn momenteel bezig met onze derde iui.die gaat trouwens ook morgen plaatsvinden.spannend allemaal dus.bij mij is zover ze weten alles in orde,alleen engie tijd gelden hebben ze mn progeterongehalte getest en dat was aan de lage kant.
om de iui meer kans van slagen te geven,slik ik clomid van dag 3 tot en met 7,ik slik maar een halve pil omdat met een hele ik te veel eitjes kreeg.verder krijg ik pregnyl om mn eitjes te laten springen.vorige maand heb ik progestan moeten gebruiken voor een betere innesteling,maar dat mocht niet baten.deze maadn moet ik ipv de progestan,pregnyl spuiten na de iui,dit omdat ik het erg vies vond om de porgestan te gebruiken(moest ze vaginaal inbrengen jakkie).
bij maurice is zn zaad zeer matig,daarom moeten we iui doen.10 augustus gaan ze weer een opwerkingstest doen om te kijken of zijn zaad aan de goede eisen voldoet,mocht hij er onder zitten dan gaan we waarscijnlijk verder over op icsi.zo neit dan moeten we doorgaan met de iui tot we 6 pogingen gehad hebben en dan gaan we verder met dan waarschijnlijk ivf.
behoorlijk heavy allemaal,maar goed we hebben het er voor over,omdat we zo graag een kindje willen.

verder hebben we een hond van bijna een jaar en  2 poezen van 3 jaar.onze kindjes zijn het.maar de wens voor een echt kindje is behoorlijk groot dus daarom doen we goed ons best.
mocht er iemand nog meer willen weten dan hoor ik het wel.

ohh ja ik werk ook in de kinderopvang en wel sinds 2000,dus al weer een tijdje nu.maar bevalt nog steeds reuze dus gelukkig toendertijd de goede beroepskeuze gemaakt hahahaha.

liefs nathalie

Terug
Bovenaan