Even weer een echte discussie....

Ik kan om (bijna) alle 1 april grappen lachen... Helemaal als er veel mensen in trappen. Wat je bij mij niet moet doen is "grappen" met hele ernstige dingen zoals ziekte en dood. Voor de rest kan het mij niet gek genoeg...
Hihihihi ik deel die humor wel.....
Groetjes happyM.

het kan nooit verplicht worden natuurlijk. maar als dat wel zou mogen dan was ik het er ook niet mee eens. Ik heb wel borstvoeding gegeven maar ik vind gewoon dat ieder dat lekker voor zichzelf moet bepalen. Alsof je een betere moeder bent dan???

Dus Tegen!!!

groetjes Wendy

bij mijn oudste twee was de borstvoeding een drama
6 x per dag moeten wegen omdat ze zo afvielen.....en dan waren ze weer afgevallen
Dikke tranen, zenuwen, schuldgevoel alles was er,
Ik had gewoon geen voeding

Nu bij de derde hebben wij direct gezegd, dit doen we niet meer
Wat een rust! Geen gestress, geen geploeter, maar een kindje wat gewoonde direct groeide....dus ....al wil je iets nog zo graag...soms kan het niet anders

dus laat iedereen in zijn waarde...en zelf beslissen!
Ik vind het trouwens een slechte 1 april grap.....
groetjes Pas

ik vroeg me al af hoe ze het verplicht wilde stellen!

Wat een slechte 1 april grap. Ook bij mij was bv drama (vooral psychisch voor mij). Nog moet ik elke keer huilen als er hier bijv. een item over geopend wordt of een een blad weer pro-borstvoeding wordt geschreven.

Ik neem elke keer mijn petje af voor mensen die het lang volhouden maar dat is niet iedereen gegeven.

annemieke

Wat een rare 1 april grap zeg!!!
Bv kunnen ze natuurlijk nooit verplichten, ik vind wel dat het gepromoot mag worden om zo lang mogenlijk bv te geven.
Ik heb Linde 6 weken bv gegeven maar dat ging niet lekker, ontevreden kindje en een superongelukkige mama.
Roos mijn oudste heb ik met pijn en moeite bijna 3 mnden bv gegeven en had mezelf voorgenomen dat met een tweede niet meer te doen. Dat heb ik dus ook niet lang volgehouden, maar ik heb er geen spijt van.
Ik denk dat iedereen moet doen waar je je prettig bij voelt maar ik geloof wel dat bv het beste is, puur natuur!

groetjes Danielle.

Hihi, ik lach me suf om deze grap. Niet omdat de grap zo goed is, maar omdat er overal zo heftig op gereageerd wordt! Het was toch zo duidelijk. Je kon tot 31 maart reageren zodat daarna de reacties aan het kabinet aangeboden zouden worden. Nou, ik ben blond, maar als hier geen lampje gaat branden . . .

Mijn mening:
Ik ben super pro-borstvoeding, maar verplichten is niet handig. Wel ben ik voor betere begeleiding zodat er niet zoveel   verdrietige verhalen ontstaan door het proberen en niet slagen van de bv. Door bijv. gratis lactatiekundigen ter beschikking te stellen in de kraamweek. Of beter opgeleidde kraamverzorgsters die niet na twee dagen al niet meer weten wat ze moeten en meteen met de fles aankomen.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan