Even weer een echte discussie....

Inderdaad niet echt een handige 1 april grap...
Verplichten zal wel moeilijk worden, wie gaat me dan om 4 uur s'nachts controleren? Balkenende zeker??!!!  
Als het niet gaat, dan gaat het niet!
Bij ons ging het gelukkig wel goed tot een maand of 4, maar ook met behulp van een lactatiedeskundige. Die drempel (ook financieel) om zo'n persoon in te schakelen moet gewoon lager!

Blij dat het 2 april is vandaag!

Lisenka

Ik ben tegen een verplichting, omdat je er 100% achter moet staan, anders wordt het sowieso een fiasco. En eerlijk is eerlijk, wie heeft het recht een ander te verplichten om iets te doen waar hij niet achter staat. Ik vind het erg ver gaan!!!

Ik heb wel bv gegeven en heb het na 2 keer een erg moeizame start, waarbij ik menig keer op het punt heb gestaan om te stoppen, toch met heel veel plezier gedaan, maar ik kan me dus voorstellen als het me verplicht was, dat het niet was gelukt.

Borstvoeding aanprijzen en stimuleren vind ik oke, maar verplichten.....nogmaals ik vind het erg ver gaan!

Groetjes Fonske.

Goh, nu heb ik mijn haren geverfd en nu tuin ik er nog in!! Ik lees nu alle reacties pas, maar eerlijk is eerlijk, het is wél 2 april vandaag hoor.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan